Priceline
eDreamsUSD 226
Agoda.comUSD 227
EtripUSD 227
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Når vi ankom hotellet hadde vi en viss forventning da prisen var forholdsvis høy for 2 netter med halvpensjon (2860,-). Rommet var sliten, baderomstapeten hadde begynt å falle av, det var tomt for såpe og det var ikke mulig å få ned varmen så vi måtte sove med åpen dør ut.

Personalet var lite serviceminded, spesielt personalet ved serveringen av middagen. De tok aldri bestilling av drikke slik at vi måtte ordne dette selv, bordene ble stående uryddet og de hentet ikke tomme tallerkner. Ved frokost gikk de tom for flere ting tidlig som aldri ble etterfylt (juiceautomaten,ketchup o.l). Jeg hadde forstått dette dersom det var underbemannet og stor pågang, men ikke i dette tilfellet.

Eneste grunnen til bedømmelsen «dårlig» fremfor «forferdelig» er kun fordi vi i det minste ble møtt smilende til frokosten, og maten var god. Kommer ikke til å velge dette hotellet ved et eventuelt fremtidig besøk på Tropicana, da vil en campingplass gi mer valuta for pengene. Styr unna!

Takk, YvonneH388
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Familie på 5, 3 barn på 4, 6 og 9 år. 3 netter med halvpensjon. God frokost og middag. Noe for alle å velge mellom. Savner litt mer div. salat til middagen, ellers veldig bra. Kjempe bra med tropicana, veldig populært for ungene. Bowling på kvelden var stas. Kommer

Takk, Renatesj86
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Her er det på tide med en oppussing. Det var feriens mest tragiske rom. Slitte møbler og flekkete vegger. Badet var i ferd med å gå i oppløsning. Innredningen var posnet opp av fukt, det samme viste i taket på rommet. Dette var en skandale å ta betalt for. Frokostbuffeen var grei nok, bortsett fra fullt kaos med store og små. Jeg stopper ikke her flere ganger.

Takk, LightPacker100061
Anmeldt 22. juli 2021

*Den verste natten vi har hatt. Om dere vil sove, så bør dere velge et annet sted å overnatte. Det gikk an å høre når naboene snakket, hvisket og prompet. Vi havnet i tillegg ved siden av noen som etter en time snakking begynte å krangle. Resepsjonen ble kontaktet og de førte den ene personen med seg. Men det var fortsatt ikke mulig å sove fordi de pratet om hva som hadde skjedd i over 30 minutter. Når det endelig tok slutt, begynte andre å prate, dusje, gå på toalettet og noen dro. Kanskje de byttet rom, men det vet jeg ikke.
*Badet luktet mugg og bar preg av å være klar til oppussing, det var også dusjforheng som gjør opplevelsen av å dusje bortkastet.
* Frokosten var grei, men ikke verdt over 2000 kr...

Det var en lang kjøretur hjem med dundrende hodepine av nattens grusomme timer...
Det er selvsagt ikke hotellet sin feil at gjestene ikke kan oppføre seg, men de må gjøre noe med lydisoleringen, og pusse opp alle bad.
Passer sikkert for de som vil feste hele natten. Vi skal aldri ta med barn hit.

2  Takk, Gjest736
Anmeldt 21. juli 2021 via mobile enheter

God opplevelse. God mat god service. Litt kronglete å finne fram inne. Mange ulike tilbud for ulike aldersgrupper. Fokus på barna med egen buffer. Pannekaker til frokost. Badeland med redusert tilbud pga oppussing. Blir sikkert veldig bra i 2022

Takk, John H