eDreamsUSD 226
Agoda.comUSD 226
FindHotel
Etrip
Anmeldt 1. august 2021

Dobbeltsengen full i hundehår/kattehår. Madrassen til babysengen dekket i gammel urin. Dusjen tett, full i kalk på dusjhodet! Resepsjonist som skjelte oss ut og var meeget spydig fordi vi hadde låst nøkkelkortet inne på rommet og «den var ny...». Totalt rot i forbindelse med priser og avgifter! Her trengs 100% bedre opplæring til ansatte og forbedring av intern kommunikasjon!
Skal ikke tilbake hit.

Takk, 121anteas
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Litt skuffende.
Mange skjulte avgifter og ulike beskjeder fra resepsjonistene. Gammelt hotellrom, men pent i fellesarealer.
Latterlig at det nesten bare var betalte leker/automater i barneavdelingen, og at en måtte betale for å bade på tropicana når en er gjest på hotellet.
God frokostbuffé. Greit med parkeringsplasser.

Takk, Isabell F
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Når vi ankom hotellet hadde vi en viss forventning da prisen var forholdsvis høy for 2 netter med halvpensjon (2860,-). Rommet var sliten, baderomstapeten hadde begynt å falle av, det var tomt for såpe og det var ikke mulig å få ned varmen så vi måtte sove med åpen dør ut.

Personalet var lite serviceminded, spesielt personalet ved serveringen av middagen. De tok aldri bestilling av drikke slik at vi måtte ordne dette selv, bordene ble stående uryddet og de hentet ikke tomme tallerkner. Ved frokost gikk de tom for flere ting tidlig som aldri ble etterfylt (juiceautomaten,ketchup o.l). Jeg hadde forstått dette dersom det var underbemannet og stor pågang, men ikke i dette tilfellet.

Eneste grunnen til bedømmelsen «dårlig» fremfor «forferdelig» er kun fordi vi i det minste ble møtt smilende til frokosten, og maten var god. Kommer ikke til å velge dette hotellet ved et eventuelt fremtidig besøk på Tropicana, da vil en campingplass gi mer valuta for pengene. Styr unna!

Takk, YvonneH388
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Familie på 5, 3 barn på 4, 6 og 9 år. 3 netter med halvpensjon. God frokost og middag. Noe for alle å velge mellom. Savner litt mer div. salat til middagen, ellers veldig bra. Kjempe bra med tropicana, veldig populært for ungene. Bowling på kvelden var stas. Kommer

Takk, Renatesj86
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Her er det på tide med en oppussing. Det var feriens mest tragiske rom. Slitte møbler og flekkete vegger. Badet var i ferd med å gå i oppløsning. Innredningen var posnet opp av fukt, det samme viste i taket på rommet. Dette var en skandale å ta betalt for. Frokostbuffeen var grei nok, bortsett fra fullt kaos med store og små. Jeg stopper ikke her flere ganger.

Takk, LightPacker100061