eDreams
Priceline
FindHotel
Etrip
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Det skulle vært påbudt å ha minst ett opphold på Pers Hotell årlig.
Rommene er fine, det er godt renhold, utmerket service og maten er svært god!
I baren er de svært hjelpsomme med å gi deg gode drinker og tips til hva du skal drikke.
Det er nye møbler i restaurantene, noe som har gitt et vesentlig løft. Badelandet tropicana har også gjennomgått en del oppussing som gjør dette til et enda mer attraktivt sted å være. På Pers blir man tatt vare på helt fra du sjekker inn til du sjekker ut.

Vi kommer tilbake når som helst

Romtips: God plass til parkering. Besøk Casa Nostra som er Pers italienske pizzarestaurant når du der der. Fantastisk mat👍🏻
Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Tommy B
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Til å være et familiehotell med servitutter tilpasset barn synes jeg det var noe kostbart. Spillerom burde være gratis da man vet at dette er en magnet på barn og det tilfaller en del ekstra kostnad utover selve oppholdet. Noe urent i diskotekrommet, til tross for at det ble opplyst om jevnlig rengjøring. Noe treg service i kaféen på Tropicana. Parkering i p-hus burde være baket inn i oppholdet.
God mat, delikat frokost-og middagsbuffé med rikelig av alternativer. Fine rom, noe behov for oppgradering. Litt vanskelig å finne fram.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, AnnKristinS5
Anmeldt 1. august 2021

Dobbeltsengen full i hundehår/kattehår. Madrassen til babysengen dekket i gammel urin. Dusjen tett, full i kalk på dusjhodet! Resepsjonist som skjelte oss ut og var meeget spydig fordi vi hadde låst nøkkelkortet inne på rommet og «den var ny...». Totalt rot i forbindelse med priser og avgifter! Her trengs 100% bedre opplæring til ansatte og forbedring av intern kommunikasjon!
Skal ikke tilbake hit.

Takk, 121anteas
Anmeldt 30. juli 2021 via mobile enheter

Litt skuffende.
Mange skjulte avgifter og ulike beskjeder fra resepsjonistene. Gammelt hotellrom, men pent i fellesarealer.
Latterlig at det nesten bare var betalte leker/automater i barneavdelingen, og at en måtte betale for å bade på tropicana når en er gjest på hotellet.
God frokostbuffé. Greit med parkeringsplasser.

Takk, Isabell F
Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Når vi ankom hotellet hadde vi en viss forventning da prisen var forholdsvis høy for 2 netter med halvpensjon (2860,-). Rommet var sliten, baderomstapeten hadde begynt å falle av, det var tomt for såpe og det var ikke mulig å få ned varmen så vi måtte sove med åpen dør ut.

Personalet var lite serviceminded, spesielt personalet ved serveringen av middagen. De tok aldri bestilling av drikke slik at vi måtte ordne dette selv, bordene ble stående uryddet og de hentet ikke tomme tallerkner. Ved frokost gikk de tom for flere ting tidlig som aldri ble etterfylt (juiceautomaten,ketchup o.l). Jeg hadde forstått dette dersom det var underbemannet og stor pågang, men ikke i dette tilfellet.

Eneste grunnen til bedømmelsen «dårlig» fremfor «forferdelig» er kun fordi vi i det minste ble møtt smilende til frokosten, og maten var god. Kommer ikke til å velge dette hotellet ved et eventuelt fremtidig besøk på Tropicana, da vil en campingplass gi mer valuta for pengene. Styr unna!

Takk, YvonneH388