eDreamsUSD 226
Agoda.comUSD 226
FindHotel
Etrip
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

I og for seg et greit hotell, men til prisen du betaler for en natt så er det ikke noe særlig. Rommet var slitt, baderom var veldig slitt og gammelt, ingen varme i gulv. For prisen en betaler så skulle man kunne forvente mere. Frokost bordet var iallefall knallbra da.

Romtips: Gode parkerings muligheter utenfor hotellet
Takk, larsh381
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

4 voksne og 2 barn har hatt 3 netter på Pers.
Vi er veldig fornøyd med rommene, maten og servicen vi har fått. Blide ansatte uansett hva vi skulle.
Mange aktiviteter for barna, som var veldig fornøyd med oppholdet og vi kommer gjerne tilbake.
Et flott familiehotell

Takk, Eva B
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Det skulle vært påbudt å ha minst ett opphold på Pers Hotell årlig.
Rommene er fine, det er godt renhold, utmerket service og maten er svært god!
I baren er de svært hjelpsomme med å gi deg gode drinker og tips til hva du skal drikke.
Det er nye møbler i restaurantene, noe som har gitt et vesentlig løft. Badelandet tropicana har også gjennomgått en del oppussing som gjør dette til et enda mer attraktivt sted å være. På Pers blir man tatt vare på helt fra du sjekker inn til du sjekker ut.

Vi kommer tilbake når som helst

Romtips: God plass til parkering. Besøk Casa Nostra som er Pers italienske pizzarestaurant når du der der. Fantastisk mat👍🏻
Takk, Tommy B
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Til å være et familiehotell med servitutter tilpasset barn synes jeg det var noe kostbart. Spillerom burde være gratis da man vet at dette er en magnet på barn og det tilfaller en del ekstra kostnad utover selve oppholdet. Noe urent i diskotekrommet, til tross for at det ble opplyst om jevnlig rengjøring. Noe treg service i kaféen på Tropicana. Parkering i p-hus burde være baket inn i oppholdet.
God mat, delikat frokost-og middagsbuffé med rikelig av alternativer. Fine rom, noe behov for oppgradering. Litt vanskelig å finne fram.

Takk, AnnKristinS5
Anmeldt 1. august 2021

Dobbeltsengen full i hundehår/kattehår. Madrassen til babysengen dekket i gammel urin. Dusjen tett, full i kalk på dusjhodet! Resepsjonist som skjelte oss ut og var meeget spydig fordi vi hadde låst nøkkelkortet inne på rommet og «den var ny...». Totalt rot i forbindelse med priser og avgifter! Her trengs 100% bedre opplæring til ansatte og forbedring av intern kommunikasjon!
Skal ikke tilbake hit.

Takk, 121anteas