eDreamsUSD 226
Agoda.comUSD 226
FindHotel
Etrip
Anmeldt 12. august 2021

En overnatting med familie på 2 rom.
Veldig variabel opplevelse av kvalitet på dette hotellet.
Noen deler bærer preg av mangelfullt vedlikehold samtidig som resepsjon og tilhørende fellesarealer innbyr til å forvente noe mer.
Våre 2 "deluxe dobbeltrom" lå i kjelleren på plan med garasjen og ingen utsikt fra vinduet bortsett fra et dekke med sneiper og søppel.
Frokosten var bra men med tanke på smittevern var antallet gjester i spisesal og buffetservering betenkelig.
Prismessig total overkill.

Takk, kjellh113
Anmeldt 11. august 2021

Litt slitt hottel, for den prisen mann forventer litt oppdatert Hottel.
Men senger er veldig komfortabelt, og har ingentig å se på sove kvalitet. Stille og rolig om natta.
Baderom er fra 1990, hårføner virket ikke, gulv varme også.
Frokost var knall bra! Service av ansatte også 6 stjerner.

Men badeland, var noe skummelt. Snus ligger i vann alt er veldig sliten og 'outdated'.

Takk, 854andriusa
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

I og for seg et greit hotell, men til prisen du betaler for en natt så er det ikke noe særlig. Rommet var slitt, baderom var veldig slitt og gammelt, ingen varme i gulv. For prisen en betaler så skulle man kunne forvente mere. Frokost bordet var iallefall knallbra da.

Romtips: Gode parkerings muligheter utenfor hotellet
Takk, larsh381
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

4 voksne og 2 barn har hatt 3 netter på Pers.
Vi er veldig fornøyd med rommene, maten og servicen vi har fått. Blide ansatte uansett hva vi skulle.
Mange aktiviteter for barna, som var veldig fornøyd med oppholdet og vi kommer gjerne tilbake.
Et flott familiehotell

Takk, Eva B
Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Det skulle vært påbudt å ha minst ett opphold på Pers Hotell årlig.
Rommene er fine, det er godt renhold, utmerket service og maten er svært god!
I baren er de svært hjelpsomme med å gi deg gode drinker og tips til hva du skal drikke.
Det er nye møbler i restaurantene, noe som har gitt et vesentlig løft. Badelandet tropicana har også gjennomgått en del oppussing som gjør dette til et enda mer attraktivt sted å være. På Pers blir man tatt vare på helt fra du sjekker inn til du sjekker ut.

Vi kommer tilbake når som helst

Romtips: God plass til parkering. Besøk Casa Nostra som er Pers italienske pizzarestaurant når du der der. Fantastisk mat👍🏻
Takk, Tommy B