Priceline
Agoda.comUSD 225
FindHotel
Etrip
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Tilbake etter sju år. Vi opplevde hotellet som slitt første gang vi var her og det har ikke blitt bedre. Nå må det snart være på tide med en renovering. Vi finner ikke mye positivt med dette hotellet. Dyr overnatting.

Takk, Norge1905
Anmeldt 14. august 2021

Har hatt weekend turer til Pers Hotell 5 ganger i løpet av de siste 7-8 årene.
Hotellet virker slitt.
- Vannskader på gulv i spisesalen. F.eks. løst belegg rund bardisk.
- Slitte rom. Dører som må lukkes med makt. Må ta skikkelig i for å lukke.
- Slitte baderom. Vannskadet dør som er plastret både på innside og utside.
Badekar står skjevt.
Maten har tidligere vært rt høydepunkt på Pers. Slik er det ikke lenger. Reiser du til Pers Hotell med tidligere preferanser angående gode middager med et godt utvalg i koldtbord og desserter kommer du til å bli skuffet.
Koldtbord: OK, men dårligere
Varmretter: OK
Desserter: Kun tørre kaker og iskrem.

Det har blitt ca. 1000 kr dyrere i løpet av 10 mnd. og vi er litt skuffet over at det er blitt så mye dyrere og samtidig blitt atskillig dårligere.

Takk, IvarK
Anmeldt 12. august 2021

En overnatting med familie på 2 rom.
Veldig variabel opplevelse av kvalitet på dette hotellet.
Noen deler bærer preg av mangelfullt vedlikehold samtidig som resepsjon og tilhørende fellesarealer innbyr til å forvente noe mer.
Våre 2 "deluxe dobbeltrom" lå i kjelleren på plan med garasjen og ingen utsikt fra vinduet bortsett fra et dekke med sneiper og søppel.
Frokosten var bra men med tanke på smittevern var antallet gjester i spisesal og buffetservering betenkelig.
Prismessig total overkill.

Takk, kjellh113
Anmeldt 11. august 2021

Litt slitt hottel, for den prisen mann forventer litt oppdatert Hottel.
Men senger er veldig komfortabelt, og har ingentig å se på sove kvalitet. Stille og rolig om natta.
Baderom er fra 1990, hårføner virket ikke, gulv varme også.
Frokost var knall bra! Service av ansatte også 6 stjerner.

Men badeland, var noe skummelt. Snus ligger i vann alt er veldig sliten og 'outdated'.

Takk, 854andriusa
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

I og for seg et greit hotell, men til prisen du betaler for en natt så er det ikke noe særlig. Rommet var slitt, baderom var veldig slitt og gammelt, ingen varme i gulv. For prisen en betaler så skulle man kunne forvente mere. Frokost bordet var iallefall knallbra da.

Romtips: Gode parkerings muligheter utenfor hotellet
Takk, larsh381