eDreams
EtripUSD 201
Agoda.comUSD 202
Lol.travel
Anmeldt 17. august 2021 via mobile enheter

Dårlig renhold i både badelands dusjanlegg og på rommet. Fraværende coronatiltak i badeland. Vi satt over en time i kafeen, ingen ryddet eller vasket mens vi satt der. De ansatte var ikke å se. Nesten alt på menyen var streket over og dermed svært dårlig utvalg! Ved tilbakelevering av nøkkelring ble denne puttet sammen med de nye som ble levert ut igjen, uten spriting!
Svært enkel frokost.

Takk, Elisabeth B
Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Strålende fornøyd med Pers hotell som alltid.

En veldig hjelpsom Thea på booking ringte til og med tilbake når jeg mistet signalet på mobil, slik at alt skulle være i orden til vår ankomst.

Vil på det sterkeste anbefale Pers hotell.

Takk, 273h_vardt
Anmeldt 14. august 2021 via mobile enheter

Tilbake etter sju år. Vi opplevde hotellet som slitt første gang vi var her og det har ikke blitt bedre. Nå må det snart være på tide med en renovering. Vi finner ikke mye positivt med dette hotellet. Dyr overnatting.

Takk, Norge1905
Anmeldt 14. august 2021

Har hatt weekend turer til Pers Hotell 5 ganger i løpet av de siste 7-8 årene.
Hotellet virker slitt.
- Vannskader på gulv i spisesalen. F.eks. løst belegg rund bardisk.
- Slitte rom. Dører som må lukkes med makt. Må ta skikkelig i for å lukke.
- Slitte baderom. Vannskadet dør som er plastret både på innside og utside.
Badekar står skjevt.
Maten har tidligere vært rt høydepunkt på Pers. Slik er det ikke lenger. Reiser du til Pers Hotell med tidligere preferanser angående gode middager med et godt utvalg i koldtbord og desserter kommer du til å bli skuffet.
Koldtbord: OK, men dårligere
Varmretter: OK
Desserter: Kun tørre kaker og iskrem.

Det har blitt ca. 1000 kr dyrere i løpet av 10 mnd. og vi er litt skuffet over at det er blitt så mye dyrere og samtidig blitt atskillig dårligere.

Takk, IvarK
Anmeldt 12. august 2021

En overnatting med familie på 2 rom.
Veldig variabel opplevelse av kvalitet på dette hotellet.
Noen deler bærer preg av mangelfullt vedlikehold samtidig som resepsjon og tilhørende fellesarealer innbyr til å forvente noe mer.
Våre 2 "deluxe dobbeltrom" lå i kjelleren på plan med garasjen og ingen utsikt fra vinduet bortsett fra et dekke med sneiper og søppel.
Frokosten var bra men med tanke på smittevern var antallet gjester i spisesal og buffetservering betenkelig.
Prismessig total overkill.

Takk, kjellh113