“Middag for to.”

Stugu Restaurant Bar Scene
Vurdert som nr. 2 av 17 Restauranter i Gol
Kjøkken: Norsk, Skandinavisk
Beskrivelse: På dagtid tilbyr kaffebaren fyldige kaffemenyer, kaker, lunsjretter og egen pizzameny. Restauranten har en rikholdig a la carte meny. Om kvelden blir kaffebaren benyttet til bar/pub, hvor i ukedagene er det et sted hvor man kan møte kjentfolk og slå av en prat. I helgene er baren en del av tilbudet fra scenen. Stugu Restaurant, Bar og Scene har et eget lokale som kan benyttes som møterom eller private selskaper.
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Har hatt en fin kveld på Stugu med dyktig kokk og hyggelig personale. God mat og mette ble vi. Kan anbefales.

Takk, Footprints815548

Anmeldt 9. september 2018 via mobile enheter

Vi var sulten og kom innom døren en søndag kl 1900. Da viste det seg at restauranten var akkurat stengt for kvelden, men sa det skulle gå greit å bestille etter å ha snakket med kokken. Vi ble kjempe fornøyd og bestilte en stor pizza. Den var kjempe god og servicen og gjestfriheten var helt topp, selv om restauranten var stengt. Anbefaler stedet på det varmeste og vi vil komme tilbake.

Takk, 201maritl
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Vi var på Gol og bodde på Pers Hotell. Det fristet ikke så mye med restauranten på hotellet, så vi spaserte over gaten til Stugu Restaurant Pizzerie Bar Catering. Vi fant et bord under gavlen, og det viste seg være et riktig valg. Det kom en skikkelig regnbyge slik at vannet fosset ned langs etter parasollene. Det hadde ikke regnet på flere uker, noe som hadde gjort livet vanskelig for de lokale bøndene. Vi tok oss et par øl før vi bestilte nachos. Den var faktisk ganske bra! Det var ikke servering ute, men de kom med maten. Skulle du ha drikke til, måtte du inn å kjøpe ved disken/ baren. Det var satt ut hagestoler, så det var behagelig å sitte. Kan anbefales.

Takk, AndersZorn
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

2 familier på totalt 8 mennesker, spiste pizza.
Maten kom fort, savner et lite smil og kanskje litt imøtekommenhet fra ansatte.
Veldig mye fluer i lokalene.

Takk, eNron09
Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Vi spiste middag med familien og fikk god mat til en grei penge. Uinteressert personale, men kjapp levering på maten og fine lokaler.

1  Takk, OleAksel

Reisende som så på Stugu Restaurant Bar Scene, så også på

Har du vært i Stugu Restaurant Bar Scene? Del dine erfaringer!