“Langtidstørket kjøtt er kjempegodt”
Anmeldelse av Kjersti's Mat og Vinhus

Kjersti's Mat og Vinhus
Vurdert som nr. 2 av 17 Restauranter i Gol
Kjøkken: Europeisk, Norsk
Beskrivelse: Kjersti's Mat og Vinhus er plassert midt mellom Fretex og Kid, på motsatt side av gata mot Pers Hotell. Vi er en koselig kaffebar og kafè på dagtid med et godt utvalg lunchretter og baristamaskin. På kvelden er vi en ala carte restaurant. Vi blir også benyttet som selskapslokale og vi tilbyr catering av både mat og flotte kaker. Det er vi som forsyner Rema 1000 med kaker i disken der. Om sommeren har vi Gol's flotteste uteservering! Håper vi ser deg i våre trivelige lokaler på Gol! Velkommen!
Anmeldt 7. november 2018

Kokken til Kjersti har laget dry age kjøtt. Det smaker herlig. Prøv en rett med dette kjøttet neste gang.

Takk, BjoernarH

Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Hyggelig sted og hyggelig betjening. Blomkålsuppa var litt lite salt og smakløs. Salaten var også smakløs. Mye også fori selve salaten var så kald.

Takk, steinolavr
Anmeldt 30. september 2018 via mobile enheter

Stoppet her på vei over fjellet etter å ha funnet stedet på TA. Store og små fornøyde! Vi kommer tilbake neste gang vi er på tur denne veien!

Takk, hahopj
Anmeldt 8. september 2018 via mobile enheter

Beste nacho vi har fått her i landet ! Og hyggelig betjening . At vi attpåtil kunne nyte maten ute i solskinnet gjorde ingenting.

Dato for besøk: august 2018
Takk, venkek2016
Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

Lite utvalg av mat, men det vi fikk var godt. Koslige utearealer og hyggelig betjening. Skulle ønske maten ikke var sånn ferdigsmurt.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 209cecilieb

Reisende som så på Kjersti's Mat og Vinhus, så også på

Har du vært i Kjersti's Mat og Vinhus? Del dine erfaringer!