“Ypperlig nabolagsrestaurant. ”
Anmeldelse av Kjersti's Mat og Vinhus

Kjersti's Mat og Vinhus
Vurdert som nr. 3 av 17 Restauranter i Gol
Kjøkken: Europeisk, Norsk
Beskrivelse: Kjersti's Mat og Vinhus er plassert midt mellom Fretex og Kid, på motsatt side av gata mot Pers Hotell. Vi er en koselig kaffebar og kafè på dagtid med et godt utvalg lunchretter og baristamaskin. På kvelden er vi en ala carte restaurant. Vi blir også benyttet som selskapslokale og vi tilbyr catering av både mat og flotte kaker. Det er vi som forsyner Rema 1000 med kaker i disken der. Om sommeren har vi Gol's flotteste uteservering! Håper vi ser deg i våre trivelige lokaler på Gol! Velkommen!
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig mat og god service i en hyggelig setting litt skjermet for trafikken. Vi spiste dry age ytrefilet og pannestekt ørret. Flott tilberedt og lagt opp. Anbefales!

1  Takk, 573steinb

Anmeldt 10. juli 2021 via mobile enheter

Overpriset, nesten 1000 kr for lunsj til tre voksne og to barn. Lite serviceinnstilt personal. Maten smakte dog ålright.

2  Takk, anette h
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Blir møtt av en ung og ikke så hyggelig servitør. Vi får beskjed om at vi ikke kunne bare sette oss.. de inne skulle vise oss hvor vi skulle sitte, etter vi hadde bestilt…. Ok… videre spør vi om de kan vaske bordet. De svarte at de skulle se om de fikk tid…. Da etter at vi har bestilt mat. Vannet vi bestilte kom ikke. Selv om de sa det skulle komme ut med det.

Maten var god. Kostet 500 +
Forstår at man har mye å gjøre, men med en slik kundebehandling blir det lite å gjøre på sikt. Eier må på se at de unge sommervikarene har rett innstilling og er hyggelig.

Kan anbefale maten, hvis man gidder litt stressa personal
Kaffen tar vi et annet sted.

Ha en fortreffelig sommer

1  Takk, Robert2103
Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Jeg og familien var her for å spise lunsj. Jentene som jobber der var sure, lite serviceminded og bordene var skitne. Da vi spurte om det var mulig å tørke over bordet fikk vi tilbakemelding om at de skulle se om de fikk tid til det. Under covid-19-pandemien bør renhold være høy prioritert. Hit kommer vi ikke tilbake.

1  Takk, linnidae
Anmeldt 6. juli 2021 via mobile enheter

Vi bestilte mat til barna før vår mat slik at de fikk først, men det kom sist. Matrn var litt sen. Pommes frittes til barna var meget godt stekt. Vi bestilte cæsarsalat, og ørret. Begge hadde lite smak og var litt kjedelig. Rettene var meget overpriset. Personalet var derimot meget hyggelig.

1  Takk, victoriasergeev

Reisende som så på Kjersti's Mat og Vinhus, så også på

Har du vært i Kjersti's Mat og Vinhus? Del dine erfaringer!