“Dyrt for billig gatekjøkkenmat”
Anmeldelse av Skysskroa AS

Skysskroa AS
Vurdert som nr. 4 av 17 Restauranter i Gol
Beskrivelse: Lunt og koselig spisested med 87 sitteplasser midt i Gol sentrum. Kjent for god, hjemmelaget mat i rikelige porsjoner. Hos oss får du alt fra husmannskost, hamburgere, småretter, smurte bakevarer, hjemmebakte kaker og god kaffe. Øl og vin. I sommerhalvåret har vi stor, flott uteservering under tak som har plass til ca 75 personer. Velkommen til oss!
Anmeldt 3. august 2018 via mobile enheter

Enkel service fra de ansatte..
Maten var dobbelt så dyr som den burde ha vært med tanke på kvalitet. Går heller på cirkel K for bedre mat. De tilbød varm brus og vanskelig å få tak i isbiter..
Kommer ikke hit igjen.

Dato for besøk: august 2018
Takk, nikolineo

Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Dette er en typisk norsk veikro, designet for folk på farten. Litt snaut med parkeringsplasser, men med andre næringsbygg rundt seg, lar det seg løse. Rikelige porsjoner, av hjemmelaget karakter. Bra nok!

Takk, Tore S
Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Fikk feil mat og måtte diskutere for å få ny. Ny mat kom lenge etter at resten avfamilien var ferdig å spise, og da var servitør atpåtil frekk. Aldri opplevd verre.

6  Takk, Marianne O
Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Vi stakk innom på vei til Rondane. Fikk servert veldig god satay-kylling. Det fulgte med mandelpudding til dessert. Gid den og

1  Takk, ToveKB
Anmeldt 13. mai 2018 via mobile enheter

Hyggelig betjening. Rask servering. God mat. Anbefaler laks. Perfekt for rask stopp. Kommer gjerne tilbake.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, Trond G

Reisende som så på Skysskroa AS, så også på

Har du vært i Skysskroa AS? Del dine erfaringer!