“God mat”
Anmeldelse av Skysskroa AS

Skysskroa AS
Vurdert som nr. 3 av 14 Restauranter i Gol
Beskrivelse: Lunt og koselig spisested med 87 sitteplasser midt i Gol sentrum. Kjent for god, hjemmelaget mat i rikelige porsjoner. Hos oss får du alt fra husmannskost, hamburgere, småretter, smurte bakevarer, hjemmebakte kaker og god kaffe. Øl og vin. I sommerhalvåret har vi stor, flott uteservering under tak som har plass til ca 75 personer. Velkommen til oss!
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi var heldige med bord som var litt skjermet og rommene er mer freshe enn det virker som fra utsiden. Vi fikk meget god mat og gode posjoner. Eneste minus var at man må bestille ved kassen men det er jo en kro, med restaurant mat.

2  Takk, HalT672

Anmeldt 15. juni 2020 via mobile enheter

Andre gang på Skysskroa. Nok en gang god mat og hyggelig atmosfære. Skikkelige porsjoner med smak av hjemmelaget. Serverer også glutenfritt.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, Tourist118747
Anmeldt 3. januar 2020 via mobile enheter

God mat! Club sandwich er en favoritt her! Husets burger er heller ikke noe å si på.
Koselig betjening og godt utvalg.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, siribr93
Anmeldt 28. august 2019

Gol er Gol. Hyggelig å besøke som turist. Lokal og god mat finner du på skysskroa. Velg ekte norsk mat eller et godt smørbrød av "gammelt" slag. Her blir du mett, men det er ikke spesielt billig.

Dato for besøk: august 2019
Takk, fredrikunnar2018
Anmeldt 16. august 2019 via mobile enheter

Stoppet her på vei over Hemsedalsfjellet, maten kom fort og var kjempegod.
Kjøttkaker og biffsnadder.

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, Aidapida

Reisende som så på Skysskroa AS, så også på

Har du vært i Skysskroa AS? Del dine erfaringer!