“God mat!”
Anmeldelse av Skysskroa AS

Skysskroa AS
Vurdert som nr. 2 av 17 Restauranter i Gol
Beskrivelse: Lunt og koselig spisested med 87 sitteplasser midt i Gol sentrum. Kjent for god, hjemmelaget mat i rikelige porsjoner. Hos oss får du alt fra husmannskost, hamburgere, småretter, smurte bakevarer, hjemmebakte kaker og god kaffe. Øl og vin. I sommerhalvåret har vi stor, flott uteservering under tak som har plass til ca 75 personer. Velkommen til oss!
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

God mat, rikelige porsjoner, kjapt servert på smittevennlig måte via app. Vi stoppet underveis på lengre kjøretur, og var godt fornøyd.

1  Takk, tones249

Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Et helt ok sted å stoppe for et kjapt måltid. God service og rask servering. Får dårlig karakter pga nesten uspiselig vegetarburger med alt for mye bbq-saus og thousand island-dressing i en merkelig kombo med cheddar-ost og syltet rødløk. Styr unna hvis du leter etter noe grei vegetarmat.

1  Takk, mariacamillan
Anmeldt 10. juli 2021

Vi spiste middag og maten var nydelig god. Svinekammen var nydelig og mør. Savnet bare mer grønnsaker, helst ovnsbakte. Rause porsjoner.
Tusen takk for oss.

2  Takk, Gjest736
Anmeldt 6. september 2020 via mobile enheter

Jeg og familien min var her å spiste middag. Burger, nachos, rødspette og medisterkaker.
Vi var 100% fornøyd alle sammen.
Anbefales

Dato for besøk: september 2020
Takk, celinegottenborg
Anmeldt 9. august 2020 via mobile enheter

God hjemmelaget mat, elgkarbonader med nydelig saus og perfekt kokte grønnsaker. Hyggelig service- anbefales!

Dato for besøk: august 2020
Takk, Hilde H

Reisende som så på Skysskroa AS, så også på

Har du vært i Skysskroa AS? Del dine erfaringer!