“Fint sted, middels mat og drikke”
Anmeldelse av Hølen Kunst og Bokcafé

Hølen Kunst og Bokcafé
Vurdert som nr. 5 av 16 Restauranter i Vestby
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig sted, men litt å gå på når det kommer til kvalitet og pris. Vi stoppet her på sykkeltur og kjøpte pizza og iskaffe. Iskaffeen til 50 kr smakte ikke godt, alt for søt og kunstig og nesten uten kaffesmak. Den var også romtemperert og uten isbiter. Pizzaen smakte godt men var liten med tanke på prisen, og med en beskjeden mengde fyll. Stedet er imidlertid veldig fint, og kudos for å drive en hyggelig kafé utenfor allfarvei.

1  Takk, Trkoni

Anmeldt 4. juli 2019

Jeg hade det gøi og jeg spiset kake som smaker veldig godt!! jeg spiser middag der en en dag og smaker deilig

Dato for besøk: mars 2019
1  Takk, Beniklok
Anmeldt 24. juni 2018 via mobile enheter

Flott mottakelse av blid vert. God kake som reddet hjemturen på min lange søndags sykkeltur. Hit kommer jeg gjerne igjen.

Dato for besøk: juni 2018
1  Takk, 339martinj
Anmeldt 7. april 2018

Veldig hjemmekoselig sted i Carl Larssons stil i et gammelt hus. Uformell og hyggelig atmosfære. Enkel og liten meny, men velsmakende mat. Vi kjøpte et par bøker. Dette er et typisk sommersted. Jeg er usikker om dette stedet er oppe hele året.

Dato for besøk: august 2017
Takk, Ingeborg56
Anmeldt 20. september 2017 via mobile enheter

Meget koselig gammel kafé, med hjemmebakt wienerbrød, og diverse, med ølservering og uteservering. Ligger midt Hølen i Droningveien, som er hovedgata.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, caos48

Reisende som så på Hølen Kunst og Bokcafé, så også på

Vestby, Vestby kommune
Vestby, Vestby kommune

Har du vært i Hølen Kunst og Bokcafé? Del dine erfaringer!