TripAdvisor

Anmeldelse av Niji Sushi & Wok

Niji Sushi & Wok
Vurdert som nr. 3 av 14 Restauranter i Vestby
Anmeldt 4. september 2019 via mobile enheter

Vi spiste sushi og den var veldig god. De har et godt utvalg av forskjellige susiretter samt andre varmretter. Det er en koselig atmosfære i spisesalen og betjeningen er alltid blide

Dato for besøk: september 2019
Takk, annhelenolsen

Anmeldt 28. august 2018 via mobile enheter

Det er kjempe god sushi. Lokalet er fint, rent og hyggelig. De som jobber her er hyggelige og hjelpsomme!

Dato for besøk: august 2018
Takk, Camilla I
Anmeldt 8. mai 2018 via mobile enheter

Jeg har en inngrodd skeptisk holdning til å spise sushi på kjøpesentere.

Etter å ha lest gode tilbakemeldinger så ble det en liten omvei for å teste ut.

Det ble en glimrende opplevelse.

Anbefales

Dato for besøk: mai 2018
Takk, ingem496
Anmeldt 18. april 2018 via mobile enheter

Utrolig god sushi! Til å være på et shopping senter, er det helt utrolig hvor godt det smaker og hvor friske råvarer de har! Anbefalt på det sterkeste!

Dato for besøk: april 2018
Takk, Charlotte S
Anmeldt 15. april 2018 via mobile enheter

Til tross for å ligge inne på et storsenter har de god kvalitet på fisken å maten. Har spist der mange ganger.

Dato for besøk: januar 2018
Takk, HermanWold

Reisende som så på Niji Sushi & Wok, så også på

Vestby, Vestby kommune

Har du vært i Niji Sushi & Wok? Del dine erfaringer!