“Nydelig italiensk pizza!”

Kaos Pizza & Restaurant AS
Vurdert som nr. 6 av 16 Restauranter i Vestby
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Nydelig italiensk pizza med perfekt bunn og rikelig med skinke. God service! Vi kommer gjerne tilbake! Anbefales på det varmeste :)

Takk, Mette S

Anmeldt 7. august 2021

Vi ble ønsket hyggelig velkommen og kunne velge mellom å sitte ute eller inne. Vi spiste 2 ulike pizzaer og en calzone. Alle rettene var generøse og smakte godt. Det tok litt lang tid å få bestilt maten, men ellers var det rask service, - og hyggelig service fra vi kom til vi gikk.

2  Takk, Ingeborg56
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Kaos fra ende til annen. Beregn svært god tid her. Fra bestilling av pizza til levering tok det over en time. Pizzaene var lunkne med kald ost da den ble levert etter flere purringer. Forsøkte å bestille et glass vin men det kom aldri. Grei smak på pizzaene og grei betjening men ellers bare rot og kaos.

2  Takk, Stig59
Anmeldt 8. juni 2021 via mobile enheter

Til tross for opptil 2 sider i menyen med pastaretter, hadde de ingen til servering denne dagen. Uoppmerksomme servitører. Serverte glassflaskebrus uten glass eller sugerør til barn. Pizza delvis brent og så hard kant at plombene fra 80-90 tallet fikk kjørt seg.. Sorry Kaos, dere leverte virkelig opp til navnet

Takk, tormodk2014
Anmeldt 6. juni 2021 via mobile enheter

Bestilte 1 Cowboy og 1 Calzone Classico Pizza for take away. De sa det skulle ta 35minutter, var 5 minutter før tiden, pizzaene stod i varmeskap og var ikke skikkelige varme. Calzonen var skikkelig brent på toppen og smakte kull, den hadde nesten ikke fyll, halve pizzaen var ikke spisbar, cowboy pizzaen manglet bacon og hadde generelt lite fyll, mest jalapeno.
Dårligste pizza til skyhøy pris vi har opplevd noensinne

Takk, Traveler673685

Reisende som så på Kaos Pizza & Restaurant AS, så også på

Vestby, Vestby kommune
Vestby, Vestby kommune

Har du vært i Kaos Pizza & Restaurant AS? Del dine erfaringer!