Vakkert sted til blodpris

Ramme gård er et fantastisk sted som har potensiale til å være et sted man vil komme tilbake til... les mer

Anmeldt 3 uker siden
Siv S
Hyggelig personale, men

Har overnattet der, kom så vidt inn i parken på mandag. Følte meg overvåket fra port, hotell og til... les mer

Anmeldt 1. juli 2022
Mette Nordahl P
Kongsvinger, Norge

Anmeldt 21. juli 2021

Dette er et morsomt konsept samtidig som det er viktig med den kulturelle tilstedeværelsen og nærhet til Munch og flere av bohemen fra Oslo.
Det som er synd er at potensialet for dette ikke kommer frem mener jeg. Overalt hang det skilt med "forbudt å gå her", "Ikke gå her", alt måtte betales for. Det er kun lagt opp til guidede turer i hagen, i galleriene og så videre. Jeg synes det burde åpnes mer opp og heller satse på å selge produkter og også guidede turer. Da tror jeg flere hadde dratt dit og de som var der ikke ble så skuffet...

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, Thor-Erik G
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Skuffende! Ingen informasjon på stedet, vanskelig å få kontakt med de som var der. Svært lite var åpent og Hagen fikk vi ikke sett. Tenkte å spise i cafén Før vi dro videre. Men her var det også lite å by på. Snakket med ei hyggelig jente som jobbet der å det var det eneste positive vi opplevde. Dra heller til Drøbak og titt på hager der, mat har de også der!

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, gunnf
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Fikk hage vandring i bursdagsgave og gledet meg til å gå rundt på området før vandringen. Ble så skuffet. Ikke stort å se på, ett par fine bygg og ett par biler, det var det. Resturant var stengt pga selskap( var bryllup der på lørdag) og da gjenstod kun cafeen.
Stusselig cafe! Stod tre kakestykker på ett kakefat, trist meny og utvalget i gårdsbutikken som de skrøt av på hjemmeside var lite å skryte av. For ikke å snakke om stive priser, 10 kr for ett egg. Dyre håndverk klær og tepper med prislapper på mellom 3 og 6 tusen kroner, er det mulig ?
Drikke var dyrt og ikke lov å ta med utenfor cafeen, ukjente merker.
Nei dette var kjedelig, rett og slett. Uferdig, dyrt og dårlig utvalg.
Hagen var nydelig og verdt å besøke, men ikke ta deg bryet med å komme i god tid før vandringen, det blir rett og slett for kjedelig.

Dato for opplevelse: august 2020
5  Takk, vicki268
Anmeldt 20. juli 2020

ANBEFALES IKKE . Det annonseres med en eventyrlig virkelighet. Det ble det ikke for oss 20.07.20. Vil si det var en stor skuffelse og komme til en gård hvor alt var stengt. Vi så noen haner. Gårdsbutikk og kafe var åpent, resten var en byggeplass. Kr 120,- for en råkostsalat uten brød. Tre kakeslag. Bråkete maskiner. Denne gården burde holde stengt til mer er ferdig og de har noe å by på. Nå var det bare å lure gjester dit for å gå på en dyr kafe. Fortjener ingen stjerne.

Dato for opplevelse: juli 2020
2  Takk, 59marits
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Komplett kaos! Også i den nyåpnede kafeen. Her bør man vente før man tar turen til ting setter seg. Gravemaskinene gjorde kaffestoppet til en støyfull opplevelse!

Dato for opplevelse: juli 2020
3  Takk, smilla_onthego_123