Vakkert sted til blodpris

Ramme gård er et fantastisk sted som har potensiale til å være et sted man vil komme tilbake til... les mer

Anmeldt 27. juli 2022
Siv S
Hyggelig personale, men

Har overnattet der, kom så vidt inn i parken på mandag. Følte meg overvåket fra port, hotell og til... les mer

Anmeldt 1. juli 2022
Mette Nordahl P
Kongsvinger, Norge

Anmeldt 4. september 2021 via mobile enheter

4., Sept. 2021
Fire voksne opplevde utstillingen fin og interessant. Hagen var flott og en særdeles dyktig guide.
Skulle avslutte dagen med en lunsj og et glass vin. To av oss tok Gresskarsuppa og den smakte godt.
De to andre valgte Rammegryte, det vi fikk var dyrt, smakløst, veldig lite og det var småstein i spinaten.
Dette er siste gang vi spiser her og anbefaler ingen.
Veldig trist på et så flott sted.

Dato for opplevelse: september 2021
1  Takk, turidmarienilsen
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Hagen var kun tilgjengelig via guidet omvisning eller som tilhører til konsert/forestilling. Omvisning i underkant av en og en halv time hvor en går samlet i en stor flokk til en pris av 400 kr pr person. Guiden var dog underholdene og flink og hagen var fin.

Restauranten, tilhørende hotellet, serverte 3 lunsjretter samt vaffel helt fram til stengetid ved 18 tiden.Det var visst bare fredag og lørdag det var middagsservering noe som vi ikke hadde klart å lese oss til. Vi ble skuffet og ikke mette. Vaffelen, som ble en slags dessert ble servert med kun syltetøy, var tynn og hjertene var ikke fulle.

Parkering, et stykke unna, og som det måtte betales for. Det er dog mulig å kjøre til porten for å sette av og hente en person.

Kommer gjerne igjen, men vil ikke ikke gå i flokk. Vil nyte hagen i mitt tempo. Kunne gjort seg med bedre og lettere tilgjengelig informasjon på nettet, både for hagen og for hotellets restaurant.

Dato for opplevelse: august 2021
1  Takk, reisende2012
Anmeldt 21. juli 2021

Dette er et morsomt konsept samtidig som det er viktig med den kulturelle tilstedeværelsen og nærhet til Munch og flere av bohemen fra Oslo.
Det som er synd er at potensialet for dette ikke kommer frem mener jeg. Overalt hang det skilt med "forbudt å gå her", "Ikke gå her", alt måtte betales for. Det er kun lagt opp til guidede turer i hagen, i galleriene og så videre. Jeg synes det burde åpnes mer opp og heller satse på å selge produkter og også guidede turer. Da tror jeg flere hadde dratt dit og de som var der ikke ble så skuffet...

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, Thor-Erik G
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Skuffende! Ingen informasjon på stedet, vanskelig å få kontakt med de som var der. Svært lite var åpent og Hagen fikk vi ikke sett. Tenkte å spise i cafén Før vi dro videre. Men her var det også lite å by på. Snakket med ei hyggelig jente som jobbet der å det var det eneste positive vi opplevde. Dra heller til Drøbak og titt på hager der, mat har de også der!

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, gunnf
Anmeldt 16. august 2020 via mobile enheter

Fikk hage vandring i bursdagsgave og gledet meg til å gå rundt på området før vandringen. Ble så skuffet. Ikke stort å se på, ett par fine bygg og ett par biler, det var det. Resturant var stengt pga selskap( var bryllup der på lørdag) og da gjenstod kun cafeen.
Stusselig cafe! Stod tre kakestykker på ett kakefat, trist meny og utvalget i gårdsbutikken som de skrøt av på hjemmeside var lite å skryte av. For ikke å snakke om stive priser, 10 kr for ett egg. Dyre håndverk klær og tepper med prislapper på mellom 3 og 6 tusen kroner, er det mulig ?
Drikke var dyrt og ikke lov å ta med utenfor cafeen, ukjente merker.
Nei dette var kjedelig, rett og slett. Uferdig, dyrt og dårlig utvalg.
Hagen var nydelig og verdt å besøke, men ikke ta deg bryet med å komme i god tid før vandringen, det blir rett og slett for kjedelig.

Dato for opplevelse: august 2020
5  Takk, vicki268