Privat shoppingtur fra Oslo til Oslo Fashion Outlet Vestby

fra kr 5 489,97
fra kr 6 041,31
2025 av 94 anmeldelser
Anmeldt 31. august 2018 via mobile enheter

Norwegian Outlet er et sted der de har samlet noen av de mest populære merkeklær butikkene. Det er godt med utvalg av klær, Café og isbod.
Det jeg har erfart er at man bør dra dit så tidlig som mulig, det blir veldig fort folksomt der. Du bør også dra dit tidlig når ny sesong med klær kommer (hvis du er en som bruker litt småe størrelser. Er du for «sent» ute er det bare store størrelser igjen (hvis du er en som bruker småe størrelser)

Dato for opplevelse: juni 2018
2  Takk, line1123
Anmeldt 31. juli 2018 via mobile enheter

Fin handlegate med alt du trenger. Mye klær, men også sko, bokhandel og utstyr av diverse sort. Spisesteder er det også der.

Dato for opplevelse: mars 2018
Takk, maylenf2018
Anmeldt 27. desember 2017 via mobile enheter

Mange merkevarer på salg. Mye bra utvalg, både mye sportsklær og merkeklær som genser og kjoler. Søt utekafé og en resturant.

Dato for opplevelse: desember 2017
1  Takk, lineel93
Anmeldt 5. oktober 2017 via mobile enheter

Brukte veldig lang tid på å komme oss dit, manglende skilting og lite informasjon generelt. Da vi endelig kom fram var ikke utvalget noe å skryte av og prisene litt billigere enn ordinert, men ikke revolusjonerende. Hele ettermiddagen gikk og var ikke tilbake i byen før sent på kvelden. Hadde vi visst at det var såpass dårlig hadde vi heller gjort noe annet://

Dato for opplevelse: oktober 2017
10  Takk, synnesolheiim
Anmeldt 5. september 2017

Var på Norwegian Outlet (NO) for fyrste gong på fredag den 1.9.2017 (etter å ha lest om NO i Dagens Næringsliv).
Godt butikkutvalg og mange god prisar. Hyggeleg butikkservice. Nokre av merkene sine produkt er kraftig overprisa i utgangspunktet (eksempelvis Lexington og Hugo Boss). Ryddig og fint "senter". Pluss for at det er toalett der.

Vart totalt sett kjempeimponert! Utruleg bra og stor Nike-butikk med gode tilbud. Og Under Armour-butikken hadde 60% avslag på alle varer. Det merket er dyrt i
utgangspunktet, men har fått bra inntrykk av kvaliteten. Det same med Bjørn Borg.

Vart så imponert at eg reiste tilbake dagen etter og handla mange varer den dagen også.

Tommelen opp for NO! Beste kjøpeopplevelsen eg har hatt i mitt ganske lange liv.

Dato for opplevelse: september 2017
1  Takk, talla200