Gratis avbestilling frem til 19.02.23
Orbitz.com
Travelocity
StayForLong
Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Innom bare for overnatting med relativt sen ankomst og tidlig avreise, men fikk den gode følelsen og tar gjerne turen tilbake for et litt lengre opphold.
Greit med parkering, del om det var trangt. Hyggelig betjening i resepsjonen og fint rom. Fikk rom uten tilgang til balkong, noe som nok er en fordel ved lengre opphold selv om det var kaldt og snø.
God frokost, masse økologisk og effektiv og grei utsjekk.
Fikk ikke benyttet spa-avdelingen denne gangen, men kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Roy50srg
Anmeldt 1. oktober 2017

Et fint hotell med hyggelig og MEGET god service, gode trim og velvære muligheter med treningsrom og spa avdeling. Vi var ca 30 stk på tur fra fredag til søndag. Deilig frokost og lunsj, store og gode posjoner til middag - nesten for mye, men det var godt :)

Romtips: Be om rom med utsikt over havnen
Dato for oppholdet: september 2017
Takk, MaritE148
Anmeldt 14. juli 2017

Son Spa svarte til forventning og vel så det, der det ligger helt i vannkanten og med en atmosfære av velbehag.
Boblebad både ute og inne, og vannet i alle bassseng var fløyelsmykt - bokstavelig talt!
Spa avdelingen var en drøm... Og rommet var supert og med egen balkong.
Son er bare en 10-15 minutts spasertur fra hotellet og er en skikkelig perle.
Blir nok flere turer dit !

Dato for oppholdet: juni 2017
Takk, AnnMargret63
Anmeldt 6. mai 2017 via mobile enheter

Herlig opphold på Son Spa med verdens beste venner. Ved opphold så har en fri tilgang til et særdeles bra treningsrom + til bassengene. En trenger absolutt ikke å betale ekstra for å kunne nyte oppholdet.
Hotellet anbefales på det varmeste :).

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, MaritaL
Anmeldt 9. januar 2017

Son spa er et flott hotell med fin beliggenhet. Fine rom med god størrelse. Konferanse fasilitetene er utmerket, og vi fikk et flott konferanserom med utsikt til sjøen. Frokost og lunsj er bra, men kjøkkene faller litt igjennom på middag. For all del maten er god, men i forhold tl med andre hoteller jeg har vært på imponerte dette ikke. Svært bra får hotellet grunnet moderne utformede og flotte rolige omgivelser og fellesrom.

Romtips: Sørg for å få et rom som vender ut mot sjøen.
Dato for oppholdet: desember 2016
Takk, Pål H