Orbitz.comUSD 220
TripadvisorUSD 220
Snaptravel
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Koselig sted for et forfriskende opphold. Restauranten har god mat, men det er fortsatt noe å gå på når det kommer til mat for allergikere. Menypakkene er ikke tilstrekkelig tilpasset og alternativene er heller ikke så gode. Det burde dessuten være unødvendig å måtte minne betjeningen på at man har cøliaki for hver gang de kommer til bordet.

Bortsett fra det med maten er det et flott sted for å hente seg litt inn.

Romtips: Pass på hva du får å spise
Takk, KaiHF
Anmeldt 30. oktober 2020

Vi var så heldige å få to billetter til en helaften med Christer Berends, en reise i maten og vinens verden, og det ble en strålende kveld. Christer er en meget sympatisk vert, og har go greie på vin og mat. Kjøkkenet serverte litt østers som en apetizer, og laks bakt til 37 grader som forrett. Smakte strålende, og med to gode vitviner ble ikke saken dårligere. Til hovedrett var det Dåhjort, meget mør og fin, samt to forskjellige rødviner - alt helt topp.

En flott aften som anbefales på det sterkeste. Son Spa er et lekkert hotell, og vi gleder oss til neste besøk:-)

Dato for oppholdet: oktober 2020
1  Takk, TorErik64
Anmeldt 23. oktober 2019 via mobile enheter

Vi var i Son og tenkte å teste ut lunsj buffet på Son Spa. Buffeten var fin og variert med varm og kald mat. Eneste negative her var at det ble for tomt for et par ting, og da vi spurte servitør om det kom påfyll fikk vi beskjed tidlig ut i buffet at det var helt tomt. I mine øyne skal man ikke gå tomt for noe på en buffet og spesielt ikke tidlig ute av åpningen. Var heller ikke overfylt av gjester som skulle tilsvare at det ble tomt. Nå var vi som sagt der ved åpning og tenker også på de som kommer senere og ikke får den maten de betaler for. Men alt i alt et hyggelig besøk, god mat og hyggelig betjening. Vi kommer igjen, men håper på litt høyere standard over buffeten.

Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, mrtenden
Anmeldt 20. januar 2019 via mobile enheter

Vi var på vennetur på dette hotellet, og med utsikt over oslofjorden hadde det en magisk beliggenhet. Stort og flott innredet rom med balkong mot fjorden(tid for hverandre-pakken). Det var dog noe kjedelig med en del ting i spaet som var «out of order» og fasiliteter som rett og slett ikke var skrudd på (TV-en på silence room), helhetlig skrudde dette ned inntrykket av spaet en del. Jeg forventer at fasilitetene er i orden. God frokost med hyggelig atmosfære, men ønsket at melken kunne vært i dispenser heller enn i en mugge, for den var ikke kald. Det er godt tilrettelagt for dietter og intoleranser. Maten i restauranten er dyr! En lunsj koster fort like mye som en større middag på en annen restaurant.

Dato for oppholdet: januar 2019
2  Takk, MariannP56
Anmeldt 3. mars 2018 via mobile enheter

Innom bare for overnatting med relativt sen ankomst og tidlig avreise, men fikk den gode følelsen og tar gjerne turen tilbake for et litt lengre opphold.
Greit med parkering, del om det var trangt. Hyggelig betjening i resepsjonen og fint rom. Fikk rom uten tilgang til balkong, noe som nok er en fordel ved lengre opphold selv om det var kaldt og snø.
God frokost, masse økologisk og effektiv og grei utsjekk.
Fikk ikke benyttet spa-avdelingen denne gangen, men kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Roy50srg