TripadvisorUSD 154
eDreamsUSD 154
Lol.travel
FindHotel
Anmeldt 19. februar 2020 via mobile enheter

Vi var ca 50 veteraner fra FN tjeneste i Bosnia Herzegovina som skulle ha ett gjensynstreff.
På grunn av beliggenheten og tilbudet vi fikk, ble Sørmarka første valget, noe vi absolutt ikke har angret på.
Jeg MÅ nevne Gørill som er Event- og vertskapsansvarlig. Hun har vært helt fantastisk og gjorde alt hun kunne for at opplegget og oppholdet skulle bli så bra som mulig for oss. Gørill var tilgjengelig under hele helgen og veldig serviceinnstilt.
Maten smakte veldig godt og vi kom til dekket bord til alle måltidene som var lagt i en pris.
Ikke uoverkommelig pris heller, for en slik stor gruppe.
For konferanse, store venne fester og andre grupper med flere personer, vil jeg absolutt anbefale dette stedet. Jeg var arrangør av treffet, men uten Gørill, ville det nok ha blitt mere jobb. Vi hadde god dialog under hele forberedelsen og alt var på plass da vi ankom. Tusen takk til Sørmarka og spesielt til Gørill. Her vil jeg gjerne komme tilbake om det skulle passe seg slik:-)

Dato for oppholdet: februar 2020
1  Takk, susannep838
PJSormarka, Guest Relations Manager på Sørmarka Konferansehotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. februar 2020

Hei.
Tusen hjertelig takk for din tilbakemelding.
Så hyggelig å høre at dere hadde et flott opphold her hos oss og at dere var fornøyd med all servering og vertskap. Vi ønsker dere hjertelig velkommen til oss ved en annen anledning.

Anmeldt 25. juni 2019 via mobile enheter

Bodde på Sørmarka konferansehotell i 2 netter i forbindelse med besøk til Tusenfryd.

Kjempefin beliggenhet bare 20 minutter fra Oslo og Tusenfryd.

Idyllisk i skogen, men fin natur.

Rommene virker å være i god stand. Frokosten var bra, med godt utvalg. Middagen i restauranten var også bra, med lokalt øl fra eget bryggeri.

Treningsrommet var ikke så bra, alt for varmt, umulig å trene der.

Dato for oppholdet: juni 2019
1  Takk, thorsgaard
Joseph C, General Manager på Sørmarka Konferansehotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. august 2019

Hei,

Takk for at du tok tid for å gi oss en tilbakemelding. Det er hyggelig at du var fornøyd med opphold på Sørmarka. Det du nevner angående trim rommet skal vi finne en løsning på. Velkommen tilbake en annen gang. Med vennlig hilsen Joseph Mc Carthy

Anmeldt 15. november 2018 via mobile enheter

Hadde et flott opphold på hotellet i forbindelse med seminar med jobben. Nydelige omgivelser og flere muligheter for aktiviteter.
Lunsjen var helt klar favoritt av måltidene på hotellet.
Opplevde ellers at både personale i resepsjonen og ikke minst bartenderen ga kjempe service! Hyggelige, blide og hjelpsomme ansatte
Det er kort vei fra Oslo.
Pluss i boka for elbil-ladere på parkeringsplassen.
Kommer gjerne tilbake hit igjen.

Dato for oppholdet: november 2018
3  Takk, polizam7
Joseph C, General Manager på Sørmarka Konferansehotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2018

Hei, Takk for hyggelig tilbakemeldinger. Det er alltid moro når gjesten er fornøyd. Vi prøver alltid å gi gjestene en god opplevelse. Velkommen tilbake til oss en annen gang.

Anmeldt 21. oktober 2018 via mobile enheter

Tidenes hyggeligste og søteste bartender. Og veldig fint smil, er du i dårlig humør så gå til baren! Bra hotell og hyggelig betjening. Fine omgivelser irundt hotellet med vannet og stiene skogen irundt.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, synnegb
Joseph C, General Manager på Sørmarka Konferansehotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2018

Takk for en flott tilbakemelding, vi blir glad når gestene trives. Håper du planlegger å besøke oss igjen. Følg med på Facebook på hva som skjeer hos oss på Sørmarka.

Anmeldt 30. desember 2017 via mobile enheter

Vært her på julebord med jobben. Et stort og fint område hvor man kan satt og spiste. Bra utvalg på julebuffeten. Smakte helt greit. Ikke noe særegent men hjemmelaget. Hyggelig betjening som sørget for å rydde bort tallerkner og at vi hadde drikke. Et greit sted å ha julebord hvis man vil ha det litt stille og rolig.

Dato for oppholdet: desember 2017
Takk, stelnor

Nå som det er snart jul igjen håper du vil prøve oss igjen I år. Har nettopp snakket med kjøkken sjefen og han er godt i gang med å produsere mye hjemmelaget til julebord. Kan nevne flere typer sild og gin marinerte gravlaks og mye mer. takk for dine gode tilbakemelding. Ha en god jule sesong.