“Helt greit.”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 21 juni 2017

Egon er helt greit når man er mange. Vi var ni voksne, ønsker fra fisk til biff. Alt for enhver smak. Prisen på maten var OK, men vinen var i overkant dyr.

Takk, Ida Marie H

Anmeldt 8 mai 2017 via mobile enheter

Dette var vårt andre besøk på kort tid. Første besøk var dårlig, men vi tenkte vi var uheldig og fosøkte derfor igjen.
Men det ble desverre sammalt dårlige opplevelse. Vi bestilte biff m mye ulikt tilbehør begge ganger. Ba om medium og rå stekt. Ingen av gangene ble vellykket. Gjennomstekte begge gangene. Vi sa ifra, biffene ble byttet uten hell for min mann. Vi fikk begge medium stekt.
Tilbehøret ble I påvente kaldt!! Dette ble ikke tatt hensyn til sa vi sa pent ifra.
Lite service vennlige ansatte. Virker som alt går på autopilot og at det å si ifra er upopulært.
Godt det er andre gode spisesteder i Ski.

Takk, gullerud
Anmeldt 3 mai 2017 via mobile enheter

Veldig hyggelig sted midt i Ski sentrum. Passe uformelt og veldig hyggelig både lokale og ansatte. God mat til en helt OK pris.

Takk, BeAa30
Anmeldt 21 april 2017

Som tittelen sier - dette er Egon. Du får nøyaktig det du forventer deg ift. stil, atmosfære og retter på menyen.
Dessverre får du akkurat det du forventer deg i.f.t. maten også og det er helt middels mat til en alt for høy pris. I tillegg synes jeg at dette er en av de stedene jeg har vært hvor kvaliteten på maten (også samme rett) varierer enormt fra gang til gang.
Betjeningen er som oftest veldig trivelig på Egon, så også her.

Takk, Tor-Øivind G
Anmeldt 20 april 2017

Vi var en familie på 6 personer som var på Egon i Ski og spiste middag. Maten smakte godt, slik den stort sett gjør på Egon. Selv bestilte jeg en dobbel biffsnadder til 310 kroner. Jeg bestilte pommes frites til kjøttet.

En dobbel biffsnadder er en god porsjon med mat. Likevel presterer de å servere det med bitte litt pommes frites. Jeg vil anslå at jeg fikk 15-16 pommes pinner. Dette er for dårlig. Med en rett til 310 kroner så er det vel iallfall ikke pommes frites'en de skal spare inn på???

Jeg er ingen spesiell pommes frites elsker, men det bør jo stå i et visst forhold til maten. Visst er det mulig å bestille en ekstra porsjon ved siden av, men det skal jo ikke være nødvendig.

Jeg har for øvrig spist samme rett på Egon i Oslo og Arendal. I Oslo var det normal mengde mens i Arendal var det rikelig med pommes frites...

Takk, Penntagon

Reisende som så på Egon Ski, så også på

Har du vært i Egon Ski? Del dine erfaringer!