“Typisk Egon”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 14 juli 2017 via mobile enheter

Fint at restauranten ligger i direkte atkomst fra hotellobbyen til Thon.

Hyggelig betjening og god mat.

Mitt inntrykk er at alle Egon-restaurantene er like, noe som for så vidt er positivt. Det betyr at kjeden lykkes både med konsept, mat og opplæring av ansatte.

Takk, Kristin R

Anmeldt 21 juni 2017

Egon er helt greit når man er mange. Vi var ni voksne, ønsker fra fisk til biff. Alt for enhver smak. Prisen på maten var OK, men vinen var i overkant dyr.

Takk, Ida Marie H
Anmeldt 8 mai 2017 via mobile enheter

Dette var vårt andre besøk på kort tid. Første besøk var dårlig, men vi tenkte vi var uheldig og fosøkte derfor igjen.
Men det ble desverre sammalt dårlige opplevelse. Vi bestilte biff m mye ulikt tilbehør begge ganger. Ba om medium og rå stekt. Ingen av gangene ble vellykket. Gjennomstekte begge gangene. Vi sa ifra, biffene ble byttet uten hell for min mann. Vi fikk begge medium stekt.
Tilbehøret ble I påvente kaldt!! Dette ble ikke tatt hensyn til sa vi sa pent ifra.
Lite service vennlige ansatte. Virker som alt går på autopilot og at det å si ifra er upopulært.
Godt det er andre gode spisesteder i Ski.

Takk, gullerud
Anmeldt 3 mai 2017 via mobile enheter

Veldig hyggelig sted midt i Ski sentrum. Passe uformelt og veldig hyggelig både lokale og ansatte. God mat til en helt OK pris.

Takk, BeAa30
Anmeldt 21 april 2017

Som tittelen sier - dette er Egon. Du får nøyaktig det du forventer deg ift. stil, atmosfære og retter på menyen.
Dessverre får du akkurat det du forventer deg i.f.t. maten også og det er helt middels mat til en alt for høy pris. I tillegg synes jeg at dette er en av de stedene jeg har vært hvor kvaliteten på maten (også samme rett) varierer enormt fra gang til gang.
Betjeningen er som oftest veldig trivelig på Egon, så også her.

Takk, Tor-Øivind G

Reisende som så på Egon Ski, så også på

Har du vært i Egon Ski? Del dine erfaringer!