“God mat og rask servering! ”
Anmeldelse av Egon Ski

Egon Ski
Vurdert som nr. 11 av 24 Restauranter i Ski
Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 29 juli 2017 via mobile enheter

God mat denne gang! Litt rot i bordplassering! Derfor ikke full pot! Har hatt flere erfaringer fra denne restauranten! Men i dag skårer de høyt på både mat og tid fra bestilling til maten stod på bordet! Vennlig personal!

Takk, Hilde V

Anmeldt 14 juli 2017 via mobile enheter

Fint at restauranten ligger i direkte atkomst fra hotellobbyen til Thon.

Hyggelig betjening og god mat.

Mitt inntrykk er at alle Egon-restaurantene er like, noe som for så vidt er positivt. Det betyr at kjeden lykkes både med konsept, mat og opplæring av ansatte.

Takk, Kristin R
Anmeldt 21 juni 2017

Egon er helt greit når man er mange. Vi var ni voksne, ønsker fra fisk til biff. Alt for enhver smak. Prisen på maten var OK, men vinen var i overkant dyr.

Takk, Ida Marie H
Anmeldt 8 mai 2017 via mobile enheter

Dette var vårt andre besøk på kort tid. Første besøk var dårlig, men vi tenkte vi var uheldig og fosøkte derfor igjen.
Men det ble desverre sammalt dårlige opplevelse. Vi bestilte biff m mye ulikt tilbehør begge ganger. Ba om medium og rå stekt. Ingen av gangene ble vellykket. Gjennomstekte begge gangene. Vi sa ifra, biffene ble byttet uten hell for min mann. Vi fikk begge medium stekt.
Tilbehøret ble I påvente kaldt!! Dette ble ikke tatt hensyn til sa vi sa pent ifra.
Lite service vennlige ansatte. Virker som alt går på autopilot og at det å si ifra er upopulært.
Godt det er andre gode spisesteder i Ski.

Takk, gullerud
Anmeldt 3 mai 2017 via mobile enheter

Veldig hyggelig sted midt i Ski sentrum. Passe uformelt og veldig hyggelig både lokale og ansatte. God mat til en helt OK pris.

Takk, BeAa30

Reisende som så på Egon Ski, så også på

Har du vært i Egon Ski? Del dine erfaringer!