“Hyggelig”

Kjøkken: Internasjonalt
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Frokost, Reservasjoner
Anmeldt 6. september 2017 via mobile enheter

God mat,bra kjøttfrie alternativer. Førerhund vennlig.
Det som virkelig utmerker seg er superhyggelig betjening-alt fra kokk til servitører!

Takk, Inger S

Anmeldt 7. august 2017 via mobile enheter

Hyggelig sted med god stemning. Maten er gjennomsnitt men hamburger var skuffende. God service redet kvelden.

Takk, Joseph C
Anmeldt 4. august 2017 via mobile enheter

Veldig god mat , men til denne prisklassen så er det egentlig andre restauranter som frister mere.. men service og kvalitet ikke mye å utsette på ...

Takk, John M
Anmeldt 3. august 2017 via mobile enheter

Ja er vel ikke det ein kan kalle 'kjenner' når det gjelder mat , men vet når jeg liker det jeg får. Bestille Baconsurret indrefilet og den var bare max, mør, passe stekt og nok mat. Tryggheten vi alltid har fått på Egon restaurantene er bra, god service, god mat, hyggelig miljø og hjelpsom betjening. At restauranten ligger i tilknytning til Thon hotellet er bare et pluss

Takk, mcturist
Anmeldt 29. juli 2017 via mobile enheter

God mat denne gang! Litt rot i bordplassering! Derfor ikke full pot! Har hatt flere erfaringer fra denne restauranten! Men i dag skårer de høyt på både mat og tid fra bestilling til maten stod på bordet! Vennlig personal!

Takk, Hilde V

Reisende som så på Egon Ski, så også på

Har du vært i Egon Ski? Del dine erfaringer!