Priceline
Expedia.comUSD 168
Orbitz.com
ZenHotels.comUSD 169
Anmeldt 24. november 2018 via mobile enheter

Frokosten var virkelig den mest imponerende hotellfrokosten jeg har vært borti. Det meste var hjemmelaget og alt var satt opp veldig delikat og fristende. Kokkene på dette hotellet håper jeg virkelig mottar den skryten de fortjener!

Rent og pent rom med kjøkken, men får desverre litt minus for at det var veldig varmt der. Vi måtte ha vinduet godt åpent hele natten, selv om det var minusgrader ute. Mye støy ute på natten, men hva kan man vente seg en natt til lørdag midt i sentrum. Bodde på partall siden, rett ved hovedinngangen.
Dette er alikevel ikke nok til å gå ned til 4/5. Dette hotellet fortjener full pott!
Hit kommer jeg gjerne igjen!

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, megselv1
Resepsjon, Hotel Manager på Thon Hotel Ski, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. november 2018

Hei lauraa982,

Takk for din topprangering og for at du har tatt deg tid til å skrive en anmeldelse av ditt opphold hos oss på Thon Hotel Ski. Jeg er glad for at oppholdet ditt har vært vellykket og at frokosten leverte over forventning!
Våre kokker har fått tilbakemeldingen og setter stor pris på det!

Takk for hyggelige ord om hotellet generelt, synd å høre du ble plaget av litt varme og støy, forhåpentligvis kan vi legge deg på et rom mot bakgården ved ditt neste opphold.

Jeg håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Ski snart igjen, og i mellomtiden takker vi for din hyggelige anbefaling.

Med vennlig hilsen
Elise Øverland
Hotellsjef

Anmeldt 16. oktober 2018

Det er herlig å våkne opp å gå å få seg en frokost utenom det vanlige. Masse snadder.
Rommet var foresten også bra nok, men jeg liker når hotell lager en ekstra god frokost.
Det eneste jeg kan rakke ned på er dette standard opplegget med at hotellgjestene selv sager opp brødet, jeg synes det er uhygienisk.
Tar noen rundsykker i stedet. Men få skarpere kniver, de som er der klarer man ikke å skjære gjennom rundstykkene med.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, klenoth
Resepsjon, Hotel Manager på Thon Hotel Ski, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. oktober 2018

Hei klenoth,
Tusen takk for din tilbakemelding av vårt hotell!
Det gleder oss å se at du satte stor pris på frokosten vår. Vi har dedikerte kokker og servitører som brenner for at gjestene våre skal få en god start på dagen.
Tusen takk for besøket og hjertelig velkommen tilbake til oss!
Med vennlig hilsen Elise, Hotellsjef, Thon Hotel Ski

Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

Jeg har vært her flere ganger før og igjen - dette er et helt vanlig hotell som jeg vanligvis scorer til gjennomsnittlig. Men NOEN GANGER er det slik at det vanlige kjennes bedre. Slik er d her - du blir tatt godt i mot, en liten flaske vann v ankomst, god frokost og rolig stemning. Kommer igjen.

Takk, 765gunnarf
Resepsjon, Assistant Front Desk Manager på Thon Hotel Ski, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2018

Hei Gunnar,
Tusen takk for flott anmeldelse.
Det er spesielt hyggelig å lese at våre Thon Discovery medlemmer setter pris på de små tingene som en vannflaske ved ankomst!

Hjertelig velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Ski.

Mvh Lise,
Assisterende Resepsjonssjef

Anmeldt 13. august 2018 via mobile enheter

Fantastiske gode senger og nydelige ansatte på jobb =D
Godt og sentralt med tilknyttning til Ski Storsenter og Egon Restaurant og gode forbindelser til både Ås, Moss og Oslo sentrum med NSB.
Sover gjerne igjen her.

Reisetype: Reiste alene
Takk, 69mariusb
Resepsjon, Hotellsjef på Thon Hotel Ski, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. august 2018

Hei Marius B,
Tusen takk for flott anmeldelse av vårt hotell!
Det fantastisk å se at både seng, belligenhet og service levde opp til forventningene dine.
Takk for besøket, og velkommen tilbake ved neste anledning.
Med vennlig hilsen Elise

Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Feiret bryllup med familie på Thon hotel Ski. Ble vennlig mottatt. Flott service hele helgen. Supert lokale å ha selskap i ! Utrolig god oppvartning under bryllupsmiddagen, og nydelig mat. Vennlig, trivelig og alltid hjelpsom personale.Fin beliggenhet av hotellet, midt i Ski. Sentralt mtp å komme seg til/ fra Oslo, med togstasjon like ved hotellet. Ski er et koselig sted å tilbringe en helg på. Kommer gjerne tilbake.

2  Takk, oldy123
Resepsjon, Hotellsjef på Thon Hotel Ski, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2018

Hei Olaug D,
Tusen takk for flott anmeldelse av vårt hotell!
Det gleder oss veldig å se at deres opphold var så vellykket, og at bryllupet ble en suksess.
Det var veldig hyggelig å være verter for dere i helgen!
Tusen takk for besøket, og hjertelig velkommen tilbake til oss.
Med vennlig hilsen Elise