TripadvisorUSD 153
Trip.comUSD 161
Orbitz.comUSD 153
ZenHotels.comUSD 168
Anmeldt 21. juni 2021 via mobile enheter

Hyggelig betjening. Rommet var rent og ryddig, veldig god frokost. Eneste jeg kan sette fingeren på er at det ikke var noe flaskeåpner på rommet, men det er bare en liten bagatellKan anbefale dette hotellet på det sterkeste⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Reisetype: Reiste alene
Takk, gurohelenek
Elise Øverland, Other på Thon Hotel Ski, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Hei gurohelenek,

Tusen takk for flott anmeldelse av ditt opphold.
Beklager at flaskeåpner manglet, dette skal være på plass.
Det gleder oss å se at rommet, renholdet og frokosten falt i smak og tusen takk for anbefalingen din!

Jeg håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Ski i fremtiden.

Anmeldt 3. juni 2021 via mobile enheter

Hadde et flott opp hold på hotellet og vivar med familien på Ski hele helgen, vi besøkte vinterbro storsenter Lørdag og var på kino lørdag ettermiddag, søndag var vipåenbadeplass sør for Drøbak, dette ble avsluttet med familie besøk i Ski på søndags ettermiddag.

Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, h_konl4

Hei h_konl4,
Tusen takk for deres besøk og anmeldelse!

Det gleder oss å se at beliggenheten falt i smak, og at dere fikk benyttet dere av nærområdet til hotellet kombinert med familiebesøk.

Jeg håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake til oss på Thon Hotel Ski i fremtiden.

Anmeldt 31. mai 2021

Hotell under oppussing som sikkert blir flott. Vi bodde på et oppusset rom, helt fint. Problemet var «aircondition», det var utrolig varmt å sove på rommet og når vi tok det opp med hotellet, skyldte de på utetemperaturen. Det holder ikke mål! Vi fikk låne en ødelagt gulv-vifte som ikke sto av seg selv og måtte støttes opp. Dette må hotellet gjøre noe med, for vi var ikke de eneste som klaget på romtemperaturen.
God frokost, sentral beliggenhet, hyggelig betjening!

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, Tovepia

Hei Tovepia,
Tusen takk for anmeldelse etter deres opphold, og deres tilbakemeldinger.

Vi beklager så mye at rommene blir for varme når det er varmt ute, og vi setter pris på tilbakemeldingene vi får på dette.
Det gleder oss å se at frokosten, beliggenheten og betjeningen falt i smak, og jeg håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake i fremtiden.
Med vennlig Elise, Hotellsjef, Thon Hotel Ski

Anmeldt 25. februar 2021 via mobile enheter

Vi leide business suite, og for et flott rom vi fikk.Separat soverom,stue med kjøkkenkrok og et flott bad. Kunne ikke bli bedre. For kona med cøliaki,så var det en glede å se at hun også kunne nyte et godt utvalg med brød,og utvalg av kake. Savnet kaviar,da hun ikke spiser smør. Anbefales dette hotellet.

Dato for oppholdet: februar 2021
Takk, 682antonia
Elise Øverland, Other på Thon Hotel Ski, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. april 2021

Hei 682antonia,
Tusen takk for utrolig hyggelig anmeldelse!
Det gleder oss stort å se at rommet og frokosten falt i smak!
Tusen takk for besøket, og hjertelig velkommen tilbake til oss.

Anmeldt 28. november 2020

Det er ekstra hyggelig å komme til Ski - blir veldig godt mottatt.

Personalet i resepsjonen er imøtekommende og hyggelige uten at det blir "kleint".

Litt redusert frokost-tilbud (fant ikke glutenfrie alternativer). Regner med at det skyldes pandemien og at hotellet for tiden huser litt færre gjester?

Dato for oppholdet: november 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, 373wenchel
Elise Øverland, Other på Thon Hotel Ski, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. desember 2020

Hei 373wenchel,

Tusen takk for hyggelig anmeldelse av ditt opphold!
Det gleder meg å se at du ble tatt godt i mot av de ansatte.
En hel del av vår buffet er satt av til "fri for" produkter, så det er beklagelig å høre at du ikke fikk nyte noe fra denne.
Spør gjerne personalet vårt ved ditt neste opphold.

Jeg håper vi får gleden av å ønske deg velkommen tilbake til oss ved neste anledning!