Gratis avbestilling frem til 15.10.22
FindHotel
Gratis avbestilling frem til 16.10.22
Lol.travelUSD 213
Anmeldt 31. juli 2021

Bra hotell, flotte service fra alle ansatte, bra frokost, rent og fint
Savnet aircondition, fikk vifter men det er ikke helt det samme
Sentral beliggenhet til busser, tog , kjøpesenter, Egon og Peppes Pizza like ved.

Romtips: vi bodde i 3.etage, stilt og rolig der,
Takk, Jorunn K
Anmeldt 30. juli 2021

Flott rom, i rolige omgivelser, Egon med direkte ankomst i første trekker jo opp.
Spennende smaker på frokostbuffeten.
Direkte tilgang til Ski Storsenter, er også et pluss.
Gikk greit angående parkering i helgene.

Takk, Tove H
Anmeldt 30. juli 2021

God service og uvanlig hyggelig personell.
Startet med ekstraordinær hyggelig jente i resepsjonen ved ankomst. Alt måtte bare bli bra etter en så god start.
Alt av personell ellers i fra frokostpersonell og renholdspersonell var særs hyggelige.
Det beste vi har opplevd på lenge.
Frokost med gode smittevernrutiner og god mat.

Hadde ikke noe negativt å sette fingeren på, og det er første gang jeg har gitt uforbeholden god tilbakemelding.

Takk, stigatler
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Fint hotell, som andre Thon hotell, med hyggelige resepsjonister. Men varmen på rommet er helt ekstrem. Det var konstant 25 grader på rommet, og det går ikke an å gjøre noe med det. Vi prøvde å stille på den selv, men den er låst. Vinduet kan man bare åpne ca 5 cm opp. Vi klaget og lurte på om de kunne gjøre noe med det , men fikk beskjed om at kontrollen over anlegget var felles med kjøpesenteret og de kunne ikke stille på temperaturen på rommet. Vi fikk satt inn en gulvvifte, i tillegg til bordvifta som allerede var der, og de sto på dag og natt uten at det hjalp. Vi reiste i følge med andre, og de hadde ikke samme problemet på sine rom. Rart at det bare var vårt rom som eventuelt var påvirket av utetemperaturen. Mistenker ødelagt system på vårt rom. Det er vanskelig å sove når det er så varmt, og to vifter står og lager lyd, pluss at man blir tørr i munnen osv. av viftene.

Takk, FlyBaben
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Hotellet var fint, men frokosten var veldig oppskrytt av tidligere anmeldelser. Lite utvalg, spesielt av bakevarer, bare de groveste rundstykkene, og ingen alternativ. Også det glutenfrie/allergivennlige på frokosten var lite å skryte av. Ellers var det hyggelige og serviceinnstilte ansatte, og rommet var rent og fint. Hotellet lå også veldig sentralt.

Takk, frida_sdoving
Elise Øverland, Other på Thon Hotel Ski, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021

Hei frida_sdoving,

Tusen takk for din anmeldelse og tilbakemeldinger.

Det er synd å høre at frokosten ikke levde opp til forventningene dere hadde før besøket. Om dere har spesifikke forslag til hvordan vi kan forbedre den glutenfrie/allergivennlige delen av frokosten tar vi gjerne i mot en e-post eller telefon med disse forslagene.

Det gleder oss å høre at dere møtte serviceinnstilte ansatte, og at beliggenhet, rom og renhold falt i smak.
Jeg håper vi får gleden av å ønske dere velkommen tilbake til oss i fremtiden.
Med vennlig hilsen Elise, Hotellsjef, Thon Hotel Ski