“Juletallerken”
Anmeldelse av Caesars Palace Askim

Caesars Palace Askim
Vurdert som nr. 7 av 23 Restauranter i Askim
Anmeldt 9. desember 2018

Vi var ute etter å spise juletallerken.
Har prøvd ett annet sted i Askim før, men det var bare ok.
Ceasars tallerken var utrolig bra.
Det var 2 ribbebiter, 2 pølsebiter og 2 medisterkaker.
Mye saus og mye god smak.
Kunne vært 1 potet til og litt mer surkål for min smak, men dette var utrolig bra. Vi kommer tilbake. Skal mye til for å slå denne. Veldig bra !

Takk, WFrode

Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Dette har virkelig blitt et fint sted . Veldig bra mat og riktig mengde mat på tallerken . Servicen var ypperlig ! Skal de ha noe minus så må det bli for at de ikke har noen meny for barn ( men de kunne få en halv porsjon av hva de hadde på menyen :) ) og at man kanskje hadde noe lunsj meny , ikke bare store middags retter .
Men lykke til og jeg håper at mange kommer å besøker dere !

Dato for besøk: august 2018
2  Takk, Denergrei
Anmeldt 31. juli 2018

Var en gjeng på 10 pers som ville sitte ute og spise en god middag,og må si at dette var FLOTT nydelige burgere,og alle var fornøyde med maten,også de som hadde bestillt noe annet enn burgere,veldig god service og servitøren kom også ut med kaldt vann på flasker til oss,alt var tipp topp og kommer mer enn gjerne igjen hit

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 644anita
Anmeldt 8. juli 2018 via mobile enheter

Så at de trengte oppdateres bilder her så jeg lånte bildene som restauranten lagt ut på Facebooksiden deres :)

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 1890hwi
Anmeldt 23. mai 2018

Veldig god mat og hyggelig atmosfære på deres nye restaurant. Lokalene har blitt veldig fine. Vi spiste scampi- og biffspyd, begge smakte veldig godt. Biffen var mør og god. Anbefales og en kan nyte Askim`s beste uteplass.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, LindaMatogReise

Reisende som så på Caesars Palace Askim, så også på

Askim, Askim kommune
Askim, Askim kommune

Har du vært i Caesars Palace Askim? Del dine erfaringer!