“Middag med tomat saus”

Legg det til.
Askim Kro
Vurdert som nr. 14 av 23 Restauranter i Askim
Anmeldt 15. juli 2020

Jeg og ei venninne gikk får å nyte gryterett med rødvinssaus. Ble kjempe skuffet. Når rødvinssaus egentlig er italiensk spagetti saus. Det positivet var at kjøttet var mørt. Tragisk

Takk, 291lisee
Anmeldt 8. september 2019 via mobile enheter

Askim kro er en sikker vinner blant den eldre garde i nærområdet. På tross av mange gjester samtidig, klarer de å servere lynraskt. De har mange retter på menyen, også vanlige «norske retter». Jeg ble anbefalt den greske gryteretten stifado som kom på bordet 8 minutter etter bestilling. Oksekjøttet var svært mørt og gryta smakte kjempegodt.

Dato for besøk: september 2019
Takk, GulliverOslo
Anmeldt 31. august 2019 via mobile enheter

Vi var 15 mennesker til bords denne gangen. Alle var svært fornøyd med de rettene som ble bestilt. Det tok ca 10-15 min, så det var meget raskt levert. Hyggelig og service innstilt betjening. Anbefales på det varmeste

Dato for besøk: august 2019
1  Takk, 812erikk

Reisende som så på Askim Kro, så også på

Askim, Askim kommune
Askim, Askim kommune

Har du vært i Askim Kro? Del dine erfaringer!