“Ikke å anbefale”
Anmeldelse av Peppes' Pizza

Peppes' Pizza
Vurdert som nr. 18 av 22 Restauranter i Askim
Anmeldt 24. september 2021 via mobile enheter

Elendig service. Lang ventetid og flere feil. En bestilling av 2 pizza og drikke førte til 3 feil. Ikke var det riktig garnityr. Rømmedressingen uteble og drikke var feil.

Dato for besøk: september 2021
Takk, marvef2017

Anmeldt 29. juli 2021

Alt tar sååå lang tid her. Først venter man en evighet for å bestille. Så venter man også en evighet på drikke og nachos,så måtte etterlyse det.. Så etter en time kommer hoverrettene,en pizza og 5-6 kyllingvinger som ikke akkurat var vanskelig å lage… Ble ikke en krone i tips nei.

Takk, kalle652
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Vi var en familie på 5 som skulle spise middag. 20% av restauranten var opptatt så lite folk. Vi bestilte pizza, crunchy chicken og Kyllingklubber til hovedrett og Nachos til forret. Forreten tok 20min (måtte gå og etterlyse maten) og det var kalde Nachos i en bolle sammen med ferdige dipper i små plastbokser.

Hovedretten tok så lang tid at det var like før vi dro og henta pizza på Campino istede. For lite stekt pizza, smakløs kylling og kald nachos. Ingen beklagelse og lite imøtekommende når jeg etterlyste maten. Vi bor i Askim og dette var siste gang vi spiste her.
Er servicen i ett serviceyrke blitt borte?

Takk, 547vegarl
Anmeldt 3. juni 2020 via mobile enheter

En voksen og et barn opplevde dårlig preppet mat. Løkringer understekt og manglet tilbehør ifølge meny og pris. Lasagnen sto til stryk og minnet om mikrotilberedning: flat, kald og lite innbydende. Salat her var brunt og lite appetittlig ... pris 386! Skrekkelig dyrt for slikt slapt anrettet mat! Aldri mer hit. Ikke responderer man på tilbakemeldinger heller. Trenger Forøvrig god rundvask i lokalet og...

Dato for besøk: mai 2020
Takk, Ellabella01
Anmeldt 27. mars 2020 via mobile enheter

Bestilte i god tid til en bursdagsgeiring hjemme, med levering kl 18.00. Kl. 19.40 kom leveringen. Det ble ikke gott noen beskjed om forsinkelser fra restauranten. Var i kontakt med Peppes sentralt(kun det tlf.nr. som er oppgitt) som meldte at leveransen kjørte fra Askim kl 18.45. Det tar 15 min å kjøre til oss.....
Blir ikke bestilt derfra flere ganger for vår del!

Dato for besøk: mars 2020
Takk, 874grethem

Reisende som så på Peppes' Pizza, så også på

Askim, Askim kommune
Askim, Askim kommune

Har du vært i Peppes' Pizza? Del dine erfaringer!