“Alltid bra”
Anmeldelse av Ming Wah Kinarestaurant

Ming Wah Kinarestaurant
Vurdert som nr. 4 av 23 Restauranter i Askim
Anmeldt 16. desember 2018 via mobile enheter

Ming Wah skuffer aldri. Her smaker maten like fortreffelig hver gang. Et sikkert valg. God lunsjmeny. Fint interiør.

Takk, HegeAngelica

Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Det var en veldig koselig resturant, man kunne se at stedet hadde mange faste kunder.. det så rent ut der, bordet ble ryddet av ofte og veldig greit det.
Det var litt forvirrende når man satt seg ned veld bordet, fordi serviettene og glassene samsvarte ikke helt, måtte tenke veldig hardt for å finne ut av det.
Ellers så var maten veldig god, desserten var også veldig god. jeg spiste fritert banan, fikk også smake på fritert is, anbefaler begge.

Takk, Den M
Anmeldt 19. august 2018 via mobile enheter

Her er det kjempegod mat! Elsker denne restauranten. Store og smakfulle porsjoner. Elsker at de har take-away.

Dato for besøk: september 2017
Takk, Simabo
Anmeldt 6. september 2017 via mobile enheter

Svært flott sted å spise på ;) God mat og hyggelig betjening. Dette er absolutt et sted jeg anbefaler

Dato for besøk: august 2017
Takk, 398emelym
Anmeldt 13. juni 2017 via mobile enheter

Å få mat med hår skal ikke forekomme, men det skjedde her.
Siste besøk for meg her.
Å sitte å spise og oppdage hår i maten har jeg ikke trodd jeg skulle oppleve, men så feil kan man ta

Dato for besøk: juni 2017
1  Takk, 152oleh

Reisende som så på Ming Wah Kinarestaurant, så også på

Askim, Askim kommune
Askim, Askim kommune

Har du vært i Ming Wah Kinarestaurant? Del dine erfaringer!