“Koselig sted ”
Anmeldelse av Efesos ANS

Efesos ANS
Vurdert som nr. 6 av 19 Restauranter i Askim
Anmeldt 4 uker siden via mobile enheter

God service og hyggelig betjening. Alltid fått god mat. Vi havner alltid tilbake til efesos da vi går ut for å spise

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Z3959SPheidib

Anmeldt 6. juli 2019 via mobile enheter

Når vi går ut for å spise i Askim går vi nesten alltid til Efesos, tyrkisk restaurant med nydelig mat og hyggelig servitører. Det er helt greie priser. Anbefales varmt.
Roger Nikolaisen

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 536rogern
Anmeldt 22. juni 2019

Rask service og alltid god mat her.
Ungene trives på dette stedet
For rimelig pris får man store posjoner her.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Kine H
Anmeldt 17. juni 2019 via mobile enheter

Slitne lokaler som sårt trenger oppussing inne og ute, samme med menyen. Ordentlig kjedelig og overpriset mat. Menyen klistret seg sammen. På tide med fornying?

Dato for besøk: juni 2019
Takk, 547vegarl
Anmeldt 18. oktober 2017 via mobile enheter

Nydelige lammekoteletter de andre var også meget fornøyd de spiste kylling, biff og tyrkisk gryte

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Monika P

Reisende som så på Efesos ANS, så også på

Askim, Askim kommune
Askim, Askim kommune

Har du vært i Efesos ANS? Del dine erfaringer!