“Stedet har tapt seg”

Mine's
Vurdert som nr. 2 av 23 Restauranter i Askim
Kjøkken: Asiatisk, Norsk, Internasjonalt
Anmeldt 24. desember 2018 via mobile enheter

Dette var for noen år siden et bra spisested med friske fine grønnsaker i gode kinesiske retter.
Nå bærer hele stedet preg av forsømmelse både når det gjelder maten og lokalet generelt. Det er slitt og møkkete og maten er som alle andre halvdårlige kinarestauranter.

Betjeningen er hyggelige da...

Takk, absde

Anmeldt 4. september 2018

Burde kanskje fått 3 stjerner, men det omtales som «gjennomsnittlig» og jeg håper inderlig at dette ikke bør være gjennomsnittlig.

Relativt hyggelig dame i disken, men smilet virket litt påtatt.

Innelokalet luktet toalett og røyk.
Toalettet stinket urin og rommet generelt var slitent og skittent!

Flere menyer er i ferd med å miste plasten sin, da det er så slitt.
Menyen i seg selv var OK, med godt utvalg og rimelige priser.
Måltidet viste seg også å være godt mettende, slik menyen antydet med å fremheve enkelte retter som store. Den kom også veldig fort, litt for fort..

Maten var ikke særlig smakfull. Det var vel « greit nok», men kanskje ikke: det smakte i hovedsak salt og særs enkle råvarer (slik som hermetiske minimais og bambusskudd). Menyen lover og skryter av flotte krydder og mye smak, så det var en skuffende virkelighet.

Takk, Nicholas J
Anmeldt 27. august 2018 via mobile enheter

Sentralt i Askim ligger denne hyggelige restauranten med både rimelig og god mat. Menyen har både kinesiske og europeiske retter, enklere retter til lunsj for under 80 kroner og "alle rettigheter" i glasset.
Var innom for en liten lunsj, mange gjester både ute og inne. Stedet kunne tjent på en liten facelift og kanskje en annen måte å presentere menyen på enn den laminerte "lefsa" som lå i flere biter løst på bordet.
Men maten var grei nok og det var mye å velge mellom. Vi ble også Mette uten at det kostet så mye. Kommer nok innom igjen.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, 914jank
Anmeldt 18. november 2017

Stedet ser litt anonymt og enkelt ut fra utsiden, så hvis jeg ikke hadde lest om det på forhånd hadde vi nok ikke dratt dit. Heldigvis gjorde vi det, for dette var en positiv overraskelse! Hyggelig lokale, god service, stort utvalg av asiatiske retter og lunsjtilbud til en gunstig pris.

Maten var virkelig god, med mye mer smak enn det som er vanlig på "kinarestauranter" i Norge. Den sursøte sausen var hjemmelaget og av en helt annen kvalitet enn man vanligvis får.

Stedet var fullt av folk en lørdag ettermiddag, men det gikk likevel fort å få maten og betjeningen var blid og imøtekommende. Når den gode lunsjen attpåtil var så rimelig så ble dette besøket en veldig hyggelig opplevelse. Vi kommer gjerne tilbake hit!

Dette fristet

Dato for besøk: november 2017
Takk, TrinaOslo_Norway
Anmeldt 3. oktober 2017 via mobile enheter

Mines var populær i Askim over lengre tid, men nå synes jeg de tar det litt "slappt", dårlig service, maten middels og personalet ikke noe mer enn middels.
Tror Mines må "skjerpe" seg fremover for å få igjen.mange av de gamle kundene

Dato for besøk: september 2017
1  Takk, EspenThorsrud

Reisende som så på Mine's, så også på

Askim, Askim kommune
Askim, Askim kommune

Har du vært i Mine's? Del dine erfaringer!