“Ikke spesielt bra...”

Mine's
Vurdert som nr. 2 av 23 Restauranter i Askim
Kjøkken: Asiatisk, Norsk, Internasjonalt
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Ser at mange lokale gir Mines gode anmeldelser - disse må tas med en klype salt hvis du kommer fra større steder. Det positive først: Dette er det eneste stedet i Askim som holder stand. Servicen er god og maten kommer raskt. Maten kan være god hvis du velger det rette på menyen.

Dessverre er dette likevel et halvslitt, utdatert, noe skittent sted. Toalettet er under enhver kritikk. Uteserveringen bærer preg av gjester som liker billig øl og rullings. Maten kan være god (som nevnt), men tror det meste varmes opp i mikroen. Dessverre er dette noe av det bedre Askim har å by på.

Takk, April-Elin

Anmeldt 16. juni 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening og god mat. Ikke alt for dyrt heller. Til og med barnemenyen var innbydende. Kan anbefales.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 747gunnars
Anmeldt 13. februar 2020

Om du leter etter en restaurant i Askim som har like god mat som Gordon Ramsay, like god service som de ypperste servitører her i verden og like god atmosfære som når fotballaget ditt vinner i siste minutt, er dette stedet for deg. Hver gang jeg kommer hit og bestiller en stekte nudler med biff, blir jeg like overrasket hver gang hvor godt det faktisk smaker. "Sugar, spice, and everything nice" kan brukes for å beskrive denne kulinariske opplevelsen du får når du kommer hit. Sit back, relax and enjoy denne restauranten, mine venner!:D

Dato for besøk: desember 2019
Takk, Morten W
Anmeldt 30. desember 2019

Store porsoner, gode og rimelig mat, Du får varm og god kryddert mar rask på bordet. Hele familien kan spise for en rimelig sum. Nydelig eieren som kjenner alle ved navn. Anbefales!

Dato for besøk: desember 2019
1  Takk, Ezzat S
Anmeldt 7. august 2019

har god kinamat og vårruller og annet. verd en lunch tur dit på dagtid da det lett er mange som setter seg der med øl om eftermiddagen

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Lars Arild J

Reisende som så på Mine's, så også på

Askim, Askim kommune

Har du vært i Mine's? Del dine erfaringer!