“Topp i Askim!”

Mine's
Vurdert som nr. 1 av 22 Restauranter i Askim
Kjøkken: Asiatisk, Norsk, Internasjonalt
Anmeldt 10. september 2021 via mobile enheter

Et hyggelig sted med fornuftig prising og et arbeidsjern som fløy rundt med mat og drikke til gjestene! God mat, rikelige porsjoner.
Kan bare anbefales.

Dato for besøk: september 2021
Takk, vims2015

Anmeldt 18. oktober 2020

Etter biltur til Ørje og distriktet rund endte vi opp i Askim for å spise middag. Og da vi omsider fant ett sted så var det Mine`s, så litt stusselig ut fra utsiden. Men det var trivelig på innsiden, godt og varmt. Ble møtt av en blid serveringsdame. Maten vi spiste var litt forskjellig. På menyen var det nr. 6, 36 og39. Min kone og meg spiste nr. 6 , som vi fikk servert på en rødglødenende jerntalerken. Det er en av de få gangene jeg har spist ut at jeg virkelighar fått varm mat. Og alle rettene smakt fortreffelig etter de andres utsagn også. Er vi i distriktet der, så spiser vi gjerne der igjen.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, Karstein M
Anmeldt 18. september 2020 via mobile enheter

En plass det virker som om mange lokale samles til en kaffekopp hyggelig betjening som smilte og hilste. Bestilte blant annet scampi som smakte helt greit. Smak stod til pris og jeg kan godt ta en middag her ved besøk i Askim

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, beathel2020
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Ser at mange lokale gir Mines gode anmeldelser - disse må tas med en klype salt hvis du kommer fra større steder. Det positive først: Dette er det eneste stedet i Askim som holder stand. Servicen er god og maten kommer raskt. Maten kan være god hvis du velger det rette på menyen.

Dessverre er dette likevel et halvslitt, utdatert, noe skittent sted. Toalettet er under enhver kritikk. Uteserveringen bærer preg av gjester som liker billig øl og rullings. Maten kan være god (som nevnt), men tror det meste varmes opp i mikroen. Dessverre er dette noe av det bedre Askim har å by på.

Takk, April-Elin
Anmeldt 16. juni 2020 via mobile enheter

Hyggelig betjening og god mat. Ikke alt for dyrt heller. Til og med barnemenyen var innbydende. Kan anbefales.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, 747gunnars

Reisende som så på Mine's, så også på

Askim, Askim kommune
Askim, Askim kommune

Har du vært i Mine's? Del dine erfaringer!