Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 27. juni 2020

Fint og nytt. Vennlig betjening. Enkel og gratis parkering. Virker rent, men ville vært sikrere om de tørket av speilet ved pulten. Litt upraktisk å ikke ha en hovedbryter ved sengen. Ellers funksjonelt. God aircondition. Rommet var rimelig, og veier opp for en super trist frokost. Det ville vært litt bedre markedsføring og servert egg og bacon ved bordene. Men jeg fikk glutenfritt brød, og god kaffe. Greit hotell, som har litt å gå på..

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Behind_The_Wheel_66
Anmeldt 22. juni 2020 via mobile enheter

Fint hotell i rolige omgivelser, men likevel sentralt. Serviceinnstilt personal i resepsjonen og hyggelig atmosfære i lobbyen.
Rene og koselige rom.
Frokost servert på tallerken fungerer fint men god kaffe ved siden av. Romslig hotell med fine farger og fin atmosfære.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, beathel2020
Anmeldt 25. februar 2020

Vi hadde en hyggelig helg i Askim og vi bodde på dette hotellet, veldig fine rom, gode senger, god frokost.
stort og fint i vestibyle området, pent møblert, Selvom hotellet var stort så var det intimt og koselig.Hyggelig betjening og service innstilt.

Dato for oppholdet: februar 2020
Takk, monas583
Anmeldt 17. januar 2020 via mobile enheter

Ankommer hotellet i mørket, men alikevel er det lett å finne frem til parkeringsplassen til hotellet. Her var det god belysning og mange el-billadere. Hotellet er nytt og moderne. Resepsjonisten er hyggelig å gir oss god informasjon om hotellet. Da vi bestilte hotellrom på nettet valgte vi dobbelseng fremfor to enkeltsenger og rom i de øverste etasjene. Det fikk vi. Rommet er stort, moderne og rent. Det er kjøleskap, kaffe/te, vannkoker, strykejern, strykebrett og hårføner på rommet. Veldig greit. Vi er veldig fornøyde.

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, ToVener
Anmeldt 14. desember 2019

Hotellets førsteinntrykk er noe positivt. Ved tildeling av rom fikk man nødvendig informasjon, men ingen varm velkomst. Maten gjorde oss dårlige. Det anbefales på det sterkeste å finne et annet sted for overnatting.

Dato for oppholdet: desember 2019
Takk, Anonym1234567891