ScandicHotels.com
eDreams
Anmeldt 18. august 2021

Dato for oppholdet: august 2021
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Front Office, Guest Services / Front Office på Scandic Brennemoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. august 2021

Anmeldt 19. januar 2021 via mobile enheter

Flotte rom med deilig teppe på gulvet og god varm dusj med skikkelig stråle,stille og fredelig tross beliggenhet ved siden av E18.Bra frokostbuffet med vaffelsteking,gratis parkering og fine turområder i nærheten.

Dato for oppholdet: januar 2021
Reisetype: Reiste alene
1  Takk, 791livs
Front Office, Guest Services / Front Office på Scandic Brennemoen, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juni 2021

Hei

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse. Det er flott å høre at du hadde et flott opphold hos oss. Vi skal dele dette med hele teamet. Jeg håper å se deg snart igjen!

Hi,

Anmeldt 4. januar 2021

Mitt favoritthotell. Sentralt beliggende, både i Indre Østfold, men også på Østlandet (korte avstander). Ypperlig service - og attpåtil med 5 egne hunderom, vi har noe firbeinte som svært gjerne er med. :)

Dato for oppholdet: desember 2020
Takk, Cava2021

Hei

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse. Vi elsker å ha firebeinte gjester her hos oss :) Det er flott å høre at du hadde et flott opphold hos oss. Vi skal dele dette med hele teamet. Jeg håper å se deg snart igjen!

Anmeldt 9. november 2020

Overnattet en helg i forbindelse med jobb. Romslig og hyggelig rom, stille om natten. Hotellet er ganske nytt, så det var flott oppusset og innredet. God mat, fin frokostbuffé med vafler inkludert. Et pluss var ladestasjoner til El-bil.

Dato for oppholdet: november 2020
Takk, solveiggrande

Hei

Tusen takk for at du tok deg tid til å skrive en anmeldelse. Jeg håper å se deg snart igjen!

Anmeldt 31. oktober 2020

Hotellet er hyggelig med gode værelser og grei størrelse (superior), gode senger og godt med puter og håndklær. Pga. smittesituasjonen var det ikke minibar, kaffekoker eller noe «ekstra». Derimot var frokosten ekstra, med rikelig utvalg av pålegg, eggeretter, sild og ost, vaffelkakejern og nystekt brød. Vi bodde 4 netter og brakte frokost til rommet uten problem og spiste frokost i restauranten. Vi var også på konfirmasjonsmiddag og fikk en meget god treretters middag, hjortefilet så mør at den kunne spises med skje.
Koselig resepsjon med varm god gasspeis. Rikelig med parkering, også elbillading, ingen lading til min oppladbare hybrid.
Vi kommer gjerne tilbake.

Romtips: Værelse mot sør med utsikt over åker og eng, Lille Toscana
Dato for oppholdet: oktober 2020