“Kald suppe, liten porsjon, rot med bestilling. Alt i alt for dårlig for et hotell.”
Anmeldelse av Granbar

Granbar
Vurdert som nr. 7 av 11 Restauranter i Mysen
Anmeldt 14. september 2021 via mobile enheter

Vi var et selskap på 6 stykker. Tre av oss bestilte suppe som hovedrett, to blomkål- og en gulasjsuppe. Fikk en liten skål som minnet mer om en forrett. Dersom dette er mengden i hovedretten lurer jeg på hvor stor forretten er…Gulasjsuppen var i tillegg lunken, ikke varm. Vi bestilte alle aiolibrød i tillegg, kun en av oss fikk dette servert. Vi påpekte at det manglet to, da kom servitøren med et til, vi påpekte igjen at det manglet en til, servitøren sa da at «han lager en til nå», og mitt brød kom da jeg var ferdig med suppen. For øvrig var det tre små brødbitene mye varmere enn suppa. De tre øvrige i selskapet bestilte biffsandwich og fikk en real porsjon, fint dandert. Det var så mye rot og skuffende at jeg hoppa over å bestille dessert. Hadde restauranten vært full kunne jeg forstått at rot og kald mat kan skje, men vi var de første som ankom.

Dato for besøk: september 2021
Takk, HegeAngelica
Anmeldt 18. januar 2020 via mobile enheter

Vi spiste middag her i forbindelse med hotellopphold. Hyggelig betjening, god mat og koselige omgivelser.

Dato for besøk: januar 2020
Takk, ToVener

Reisende som så på Granbar, så også på

Har du vært i Granbar? Del dine erfaringer!