“Veldig bra.”
Anmeldelse av NiVu

NiVu
Vurdert som nr. 3 av 13 Restauranter i Mysen
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Har hørt mye bra om stedet. Måtte selv prøve det ut, ble faktisk overrasket hvor god maten var. Service er på topp, maten er på topp. Blir nok en tur igjen snart.

Takk, Paul L

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

God mat til en god pris. Spiste vårruller, crispy Duck og red curry. Ble tatt godt imot på telefon og da jeg kom for å hente maten.

Takk, Hege F
Anmeldt 26. mai 2020

Fantastisk mat, god service og fin atmosfære. Ligger sentralt i Mysen. Ser frem til offisiell åpning torsdag 28. mai. På grunn av korona vil det i førsteomgang være mulig å bestille take away. Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: mai 2020
Takk, SnorreGlemmestad

Reisende som så på NiVu, så også på

Har du vært i NiVu? Del dine erfaringer!