“God mat og atmosfære!”
Anmeldelse av NiVu

NiVu
Vurdert som nr. 3 av 11 Restauranter i Mysen
Anmeldt 14. juli 2021

Vi spiste begge forrett, hovedrett og dessert - men ulike retter. De smakte alle helt fantastisk ☺️ Virkelig vært å sjekke ut Nivu om du er i området og vil kose deg litt ekstra, vi kommer helt sikkert tilbake.

Takk, Finechantis

Anmeldt 5. desember 2020 via mobile enheter

Knall sashimi med ponzu saus slik sausen skal være med masse appelsin og sitron. Verd å dø for. Nam

Dato for besøk: desember 2020
Takk, hoho123456789
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Har hørt mye bra om stedet. Måtte selv prøve det ut, ble faktisk overrasket hvor god maten var. Service er på topp, maten er på topp. Blir nok en tur igjen snart.

Takk, Paul L
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

God mat til en god pris. Spiste vårruller, crispy Duck og red curry. Ble tatt godt imot på telefon og da jeg kom for å hente maten.

Takk, Hege F
Anmeldt 26. mai 2020

Fantastisk mat, god service og fin atmosfære. Ligger sentralt i Mysen. Ser frem til offisiell åpning torsdag 28. mai. På grunn av korona vil det i førsteomgang være mulig å bestille take away. Anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: mai 2020
Takk, Snorre G

Reisende som så på NiVu, så også på

Har du vært i NiVu? Del dine erfaringer!