“Alltid bra autentisk mat”
Anmeldelse av NiVu

NiVu
Vurdert som nr. 3 av 11 Restauranter i Mysen
Anmeldt 8. august 2021

Har spist mange ganger her, og de lager god mat, er hyggelige, og det er rause porsjoner. Familiebedrift, og de legger stoltheten sin i maten. Ypperlig.

Takk, fredkU1149QF

Anmeldt 14. juli 2021

Vi spiste begge forrett, hovedrett og dessert - men ulike retter. De smakte alle helt fantastisk ☺️ Virkelig vært å sjekke ut Nivu om du er i området og vil kose deg litt ekstra, vi kommer helt sikkert tilbake.

Takk, Finechantis
Anmeldt 5. desember 2020 via mobile enheter

Knall sashimi med ponzu saus slik sausen skal være med masse appelsin og sitron. Verd å dø for. Nam

Dato for besøk: desember 2020
Takk, hoho123456789
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Har hørt mye bra om stedet. Måtte selv prøve det ut, ble faktisk overrasket hvor god maten var. Service er på topp, maten er på topp. Blir nok en tur igjen snart.

Takk, Paul L
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

God mat til en god pris. Spiste vårruller, crispy Duck og red curry. Ble tatt godt imot på telefon og da jeg kom for å hente maten.

Takk, Hege F

Reisende som så på NiVu, så også på

Har du vært i NiVu? Del dine erfaringer!