“Koselig sted”
Anmeldelse av Villa Mat og Mer

Villa Mat og Mer
Vurdert som nr. 2 av 10 Restauranter i Mysen
Kjøkken: Europeisk, Norsk
Beskrivelse: Cafe og restauranten Villa Mat og Mer i Mysen. Vi har cafe på dagtid med salater, blingser, ferske bakevarer og kaker. Restauranten overtar kl 15.00 med a la carte meny. Vi vil leke med den norske maten og håper vi klarer å servere deg et friskt, folkelig måltid med stil og lekenhet.
Anmeldt 13. oktober 2016

Dette er et veldig koselig spisested. Men det var veldig synd at stedet hadde så lite å tilby av glutefri mat. Jeg ble tilbudt en gulrotkake, som ærlig talt ikke så videre delikat ut. Tror den hadde stått noen dager.
Jeg spiste ikke lunch her.

Takk, Guri H

Anmeldt 26. juni 2016 via mobile enheter

Dette er en koselig restaurant midt i sentrum. Lokal mat på menyen og det smakte fortreffelig. Fantastisk lokal eplemost. Absolutt å anbefale hvis du vil ha et godt måltid.

3  Takk, Matorn
Anmeldt 4. mai 2016

Restaurantens eier Marit er god på å komponere menyer og deilige smaker. Betjeningen er hyggelig og lokalet koselig. Har testet både rett-etter-jobben-middag, a'la carte-menyen, catering til selskap og lunsj. Har alltid vært fornøyde!! Kan nok trekkes litt for noe stive priser og enkelte retter har litt små porsjoner, men ellers prikkfritt.

Takk, Hilde K
Anmeldt 25. april 2016

Har vært her en del ganger,da jeg bor i Mysen,har bodd her i ca 8 år.De hadde før en kaffe ved biblioteket,åpnet denne restauranten for en tre år siden.De har truffet sitt segment 100 %,har meget god mat,flere retter,også barnetallerken,selger også diverce produkter fra området.Som øl ,sider ,syltetøy og div.

1  Takk, caos48
Anmeldt 5. april 2016

Kjempegod mat, hyggelig betjening og god flinke folk på kjøkkenet. Litt tid å vente på maten, men det har vi tid til. Kortreist mat som smaker. Lykke til videre med din stab og Villa Mat og Mer Marit.

1  Takk, Stenberg2015

Reisende som så på Villa Mat og Mer, så også på

Har du vært i Villa Mat og Mer? Del dine erfaringer!