“God mat!”
Anmeldelse av Villa Mat og Mer

Villa Mat og Mer
Vurdert som nr. 2 av 10 Restauranter i Mysen
Kjøkken: Europeisk, Norsk
Beskrivelse: Cafe og restauranten Villa Mat og Mer i Mysen. Vi har cafe på dagtid med salater, blingser, ferske bakevarer og kaker. Restauranten overtar kl 15.00 med a la carte meny. Vi vil leke med den norske maten og håper vi klarer å servere deg et friskt, folkelig måltid med stil og lekenhet.
Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

Kjempegod mat og kaker. Spiser ofte foccacia med ost og skinke der, det er så godt. Man kan sitte både ute og inne, hyggelig atmosfære. Hyggelig betjening.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Heidi P

Anmeldt 15. juni 2017

Alltid hyggelig å spise på Villa mat og mer. Greie priser og hyggelig atmosfære. Kommer garantert tilbake.

Dato for besøk: mai 2017
Takk, Mallorcatraveler
Anmeldt 5. februar 2017 via mobile enheter

Sammen med to venninner tilbrakte jeg en lørdags formiddag på Villa mat og mer. Vi bestilte på forhånd Afternoon tea. Dette er absolutt noe vi kan anbefale til flere! Alt smakte godt og vi var gode og mette da vi reiste derfra. Tommel opp fra oss

Dato for besøk: januar 2017
Takk, Elin J
Anmeldt 13. oktober 2016

Dette er et veldig koselig spisested. Men det var veldig synd at stedet hadde så lite å tilby av glutefri mat. Jeg ble tilbudt en gulrotkake, som ærlig talt ikke så videre delikat ut. Tror den hadde stått noen dager.
Jeg spiste ikke lunch her.

Dato for besøk: oktober 2016
Takk, Guri H
Anmeldt 26. juni 2016 via mobile enheter

Dette er en koselig restaurant midt i sentrum. Lokal mat på menyen og det smakte fortreffelig. Fantastisk lokal eplemost. Absolutt å anbefale hvis du vil ha et godt måltid.

Dato for besøk: juni 2016
3  Takk, Matorn

Reisende som så på Villa Mat og Mer, så også på

Har du vært i Villa Mat og Mer? Del dine erfaringer!