“Må oppleves”
Anmeldelse av Villa Mat og Mer

Villa Mat og Mer
Vurdert som nr. 2 av 10 Restauranter i Mysen
Kjøkken: Europeisk, Norsk
Beskrivelse: Cafe og restauranten Villa Mat og Mer i Mysen. Vi har cafe på dagtid med salater, blingser, ferske bakevarer og kaker. Restauranten overtar kl 15.00 med a la carte meny. Vi vil leke med den norske maten og håper vi klarer å servere deg et friskt, folkelig måltid med stil og lekenhet.
Anmeldt 26. oktober 2017

Fineste som er. Koselig sted med deilige råvarer, bakervarer og mat. Fantastiske personalet og SUPER kjøkken ansatte gir deg gode opplevelser av mat og kaker.

Takk, Ezzat S

Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

Kjempegod mat og kaker. Spiser ofte foccacia med ost og skinke der, det er så godt. Man kan sitte både ute og inne, hyggelig atmosfære. Hyggelig betjening.

Takk, Heidi P
Anmeldt 15. juni 2017

Alltid hyggelig å spise på Villa mat og mer. Greie priser og hyggelig atmosfære. Kommer garantert tilbake.

Takk, Mallorcatraveler
Anmeldt 5. februar 2017 via mobile enheter

Sammen med to venninner tilbrakte jeg en lørdags formiddag på Villa mat og mer. Vi bestilte på forhånd Afternoon tea. Dette er absolutt noe vi kan anbefale til flere! Alt smakte godt og vi var gode og mette da vi reiste derfra. Tommel opp fra oss

Takk, Elin J
Anmeldt 13. oktober 2016

Dette er et veldig koselig spisested. Men det var veldig synd at stedet hadde så lite å tilby av glutefri mat. Jeg ble tilbudt en gulrotkake, som ærlig talt ikke så videre delikat ut. Tror den hadde stått noen dager.
Jeg spiste ikke lunch her.

Takk, Guri H

Reisende som så på Villa Mat og Mer, så også på

Askim, Askim kommune

Har du vært i Villa Mat og Mer? Del dine erfaringer!