“En positiv matopplevelse!”
Anmeldelse av Villa Mat og Mer

Villa Mat og Mer
Vurdert som nr. 2 av 10 Restauranter i Mysen
Kjøkken: Europeisk, Norsk
Beskrivelse: Cafe og restauranten Villa Mat og Mer i Mysen. Vi har cafe på dagtid med salater, blingser, ferske bakevarer og kaker. Restauranten overtar kl 15.00 med a la carte meny. Vi vil leke med den norske maten og håper vi klarer å servere deg et friskt, folkelig måltid med stil og lekenhet.
Anmeldt 22. november 2017

Som lokal beboer og matprodusent synes jeg vi er heldige som har dette spisestedet.

Her kan man få kjøpt meget god mat basert på mye lokale råvarer samtidig som de har varer for salg gjennom en liten landhandel.

Villa mat og mer har en "rett etter jobb" meny som består av variert mat etter sesong.

Jeg har vært her ved noen anledninger, og siste gang var idag hvor jeg bestilte dagens som var torskeloin med chilibrent smør. Det smakte meget godt, og porsjonen var passe minus, innafor men kunne vært bittelitt større til en voksen mann.

Det er ett aldri så litet "men" som gjør at Villa mat og mer ikke får full pott, og det er prisen. Før lå "rett etter jobben mat" prisen på ca 150kr, det greit bortsett fra at porsjonene da også var små som var årsaken til at jeg ikke besøkte stedet så veldig mye. Nå er prisen steget til 195kr som er over smertegrensen. Det gjør stedet til en plass man går en sjelden gang for å kose seg, men ikke et sted man besøker som erstatning for å lage egen middag. Det blir dessverre en stund til jeg besøker Villa mat og mer igjen for å kose meg med maten, men det er ikke pga. smaken for den var god, men prisen.

Takk, Vidar T

Anmeldt 26. oktober 2017

Fineste som er. Koselig sted med deilige råvarer, bakervarer og mat. Fantastiske personalet og SUPER kjøkken ansatte gir deg gode opplevelser av mat og kaker.

Takk, Ezzat S
Anmeldt 22. juli 2017 via mobile enheter

Kjempegod mat og kaker. Spiser ofte foccacia med ost og skinke der, det er så godt. Man kan sitte både ute og inne, hyggelig atmosfære. Hyggelig betjening.

Takk, Heidi P
Anmeldt 15. juni 2017

Alltid hyggelig å spise på Villa mat og mer. Greie priser og hyggelig atmosfære. Kommer garantert tilbake.

Takk, Mallorcatraveler
Anmeldt 5. februar 2017 via mobile enheter

Sammen med to venninner tilbrakte jeg en lørdags formiddag på Villa mat og mer. Vi bestilte på forhånd Afternoon tea. Dette er absolutt noe vi kan anbefale til flere! Alt smakte godt og vi var gode og mette da vi reiste derfra. Tommel opp fra oss

Takk, Elin J

Reisende som så på Villa Mat og Mer, så også på

Askim, Askim kommune

Har du vært i Villa Mat og Mer? Del dine erfaringer!