“Det var bra før”
Anmeldelse av Villa Mat og Mer

Villa Mat og Mer
Vurdert som nr. 2 av 11 Restauranter i Mysen
Kjøkken: Europeisk, Norsk
Beskrivelse: Cafe og restauranten Villa Mat og Mer i Mysen. Vi har cafe på dagtid med salater, blingser, ferske bakevarer og kaker. Restauranten overtar kl 15.00 med a la carte meny. Vi vil leke med den norske maten og håper vi klarer å servere deg et friskt, folkelig måltid med stil og lekenhet.
Anmeldt 8. august 2021

Det var bra før. Appelsinkos kake ga ingen kos. Etter et par skjeer la jeg den til side. Kake med søtningsmiddel og lav produksjonskostnad frister ikke. De hadde ikke karbonadesmørbrød, men rekesmørbrød. Nei takk, reker som har bodd i lake blir for dårlig. Jeg holder det for utenkelig at det var ferske nypillede reker. Jeg skulle nok ha snudd før kassa, det var ingen ting som fristet.

Og så var det unge pene damer som ekspederte. Disse har nok ikke noe opplæring eller forhold til kvalitet. Jeg ser disse overalt, her eller i et "bakeri" ved Majorstukrysset. Et attraktivt utseende bidrar til salg av lav-kvalitetsvarer.

Takk, 300langs

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Dette er en superkoselig cafe i bittelille Mysen. Kvaliteten er høyere enn på de fleste andre steder i Indre Østfold. Frisk god mat! Selvom salaten med pulled pork kunne hatt friskere/nyere kjøtt, var helheten likevel meget god. Søt betjening og rent overalt.

1  Takk, April-Elin
Anmeldt 7. juli 2021

Bestilte en blings med pulled pork, veldig skuffende. Smakte lite, liten posjon og for nesten 200kr var denne retten skuffende. Varm cola fikk vi også i denne varmen. Ingen som spurte om maten var god eller kom med bestikk, det måtte vi selv spørre om.
Kanelbollene var gode!

1  Takk, sandraalicaekeberg
Anmeldt 23. juni 2021

Spiste lunsj her sammen med noen venner. Stedet ligger litt bortgjemt til, men har både en hyggelig uteservering og fine lokaler inne. I tillegg til å være en cafe selger stedet lokale varer som honning, syltetøy, saft etc. I tillegg har de en ostedisk som så fristende ut.

Maten kom raskt og smakte godt. Ikke noe eksepsjonelt på noen måte, men godt og bar preg av å være laget fra bunnen av samme dag.

Hyggelig betjening var det også, noe som er et stort pluss.

1  Takk, Hansemann73
Anmeldt 27. juni 2020

Dersom du er opptatt av gode råvarer, er dette et godt alternativ for en lunsj eller tidlig middag. Trivelig atmosfære, og hyggelig betjening. Ikke lav prisklasse, naturligvis. Litt begrensede åpningstider.

Dato for besøk: august 2019
Takk, Behind_The_Wheel_66

Reisende som så på Villa Mat og Mer, så også på

Har du vært i Villa Mat og Mer? Del dine erfaringer!