“God mat og service”
Anmeldelse av La Mòss

La Mòss
Vurdert som nr. 1 av 13 Restauranter i Mysen
Anmeldt 12. juli 2020

Hadde blitt anbefalt denne restauranten.
De har ny meny hver uke. Vi valgte en fireretter.
Veldig god mat og smaker. Eneste restaurant i området med den gode standard på maten.
Anbefales

Takk, Bjørn-Arild H

Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Kjempegod mat og service koselig stemning og ikke minst god mat til en en god pris, anbefales! Liker at de varierer menyen uke for uke.

Takk, 826henriettek
Anmeldt 3. juli 2020

Sønnen vår sa maten smakte himmelsk! Vanskelig å argumentere mot det utsagnet må jeg si... Du må nok lete grundig i indre østfold for å finne noe som smaker like godt, om du klarer!

Anbefales på det sterkeste!

Takk, 861brageh
Anmeldt 5. mars 2020 via mobile enheter

Fantastisk kalv ytrefilet sammen med gode ovnsbakte grønnsaker.
Flott velkomst hyggelig betjening og atmosfære. Anbefales på det varmeste.

Dato for besøk: mars 2020
Takk, RigmorT21
Anmeldt 15. februar 2020 via mobile enheter

Spiste her sammen med min kone. Fin atmosfære, hyggelig betjening. De skifter meny hver uke og menyen har få men gode retter. Vi valgte 3 retters med vin pakke til. Både forrett, hovedrett og dessert var fantastisk godt med gode råvarer. Dette er absolutt en restaurant som holder bra klasse på mat, service og lokaler.
Prisnivået er også bra.
Kommer garantert tilbake hit!

Dato for besøk: februar 2020
Takk, KennethH0102

Reisende som så på La Mòss, så også på

Har du vært i La Mòss? Del dine erfaringer!