eDreams
Anmeldt 23. april 2022 via mobile enheter

Romtips: Save your money and time. Avoid both this place and National Park all together. It’s an over-priced sweating trap and failed park.
Dato for oppholdet: april 2022
Reisetype: Reiste alene
Anmeldt 12. april 2022 via mobile enheter

Romtips: Better to pack mosquito repellent lotions.
Dato for oppholdet: april 2022
Anmeldt 4. august 2021

Doho Lodge, Owner på Doho Lodge & Hot Springs, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. august 2021

Anmeldt 24. mars 2021

Dato for oppholdet: februar 2021
Reisetype: Reiste alene
Awash Falls Lodge, Owner på Doho Lodge & Hot Springs, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juni 2021

Anmeldt 18. februar 2021

Romtips: There are only 7 rooms
Dato for oppholdet: februar 2021
Doho Lodge, Owner på Doho Lodge & Hot Springs, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. februar 2021